اجتماعیاخبار ویژهسیاسیکنارتخته و کمارجنماینده شهرستان

بازدید نماینده جدید کوهچنار و کازرون از کنارتخته و پیگیری مطالبات مردم

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده جدید مردم شهرستان‌های کوهچنار و کازرون در مجلس یازدهم، دکتر فریدون عباسی دوانی منتخب مردم این حوزه انتخابیه با حضور در کنارتخته از نزدیک در جریان مطالبات و پروژه های مورد درخواست مردم این منطقه قرار گرفت.

در این سفر که با بازدید از میدان نفتی خشت و کنارتخته آغاز شد، نماینده جدید کازرون و کوه‌چنار مشکلات راه اندازی این میدان نفتی و پیشنهادهای برون رفت از مشکلات آن را بررسی کرد.

بازدید میدانی از پروژه جاده کمارج به کنارتخته و بررسی تعریض این جاده و رفع مشکلات روشنایی تونل تنگ ترکان از دیگر اقدامات منتخب جدید کازرون و کوهچنار در این سفر بود.

همچنین با توجه به قرار گرفتن شهر کنارتخته در مسیر ترانزیت کالا، نیازهای امنیتی و خواسته‌های پاسگاه انتظامی این بخش بررسی شد.

باتوجه به وجود بیمارستان در این منطقه، منتخب جدید کازرون و کوهچنار در جریان مشکلات بخش پزشکی و درمانی و مطالباتی در جهت تامین کادر درمانی و پزشکان متخصص و فوق تخصص قرار گرفت.

همچنین مسائل پیرامون پروژه سد چروم و چگونگی راه‌اندازی این سد که منافعی را برای مردم منطقه دارد بررسی و ارزیابی شد.

در ادامه عباسی‌دوانی ضمن بازدید از زمین ورزشی شهر کنارتخته و بررسی چگونگی کمک به بهسازی آن، در جریان مشکلات ورزشکاران این منطقه قرار گرفت.

سپس از زمین متعلق به آب منطقه‌ای بوشهر در مجاورت میدان سپهبد شهید سلیمانی کنارتخته بازدید کرد و خواسته‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر کنارتخته مورد بررسی قرار گرفت.

پس از این سفر، نماینده جدید کازرون و کوهچنار پیش از آغاز به کار رسمی مسوولیت خود با پیگیری مطالبات این منطقه، همچون میدان نفتی و سد چروم و دیدار با مسوولین امر در کشور از جمله مسوولان نفت مرکزی، وضعیت پروژه میدان نفتی و راهکارهای اتمام، راه‌اندازی و بهره برداری آن را تشریح و بررسی کرد.

عباسی دوانی طی نامه‌ای خطاب به بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر کنارتخته از پیگیری پیشرفت پروژه میدان نفتی خبر داد: «با صحبتی که با مسئول وقت سازمان بازرسی کل کشور شد به نظر می رسد پروژه تا پایان سال جاری پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.»
همچنین نهایی شدن فاز مطالعاتی سد چروم خشت و کنارتخته و تصمیم در جهت چگونگی اجرایی شدن تامین اعتبار و آغاز مراحل ساخت آن از نتایج پیگیری و مذاکرات نماینده جدید کازرون و کوه‌چنار در دیدار با معاون پارلمانی وزارت نیرو بود.

عباسی دوانی در بخش دیگری از این نامه با اشاره به تداوم پیگیری مطالبات عنوان کرد: «در خصوص سایر مطالب مربوط به توسعه شهر و توجه وزارت نفت به این امر اقداماتی در دست انجام است که در صورت حصول نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید.»

لازم به ذکر است که یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از خردادماه سال جاری شروع به‌کار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا