اخبار ویژهبخش هاسیاسیکازرونکوهمره

هر کسی در انتخابات پیروز شود، رئیس جمهور همه است

به گزارش چنارنیوز ظهر امروز حجت‌الاسلام حسین انصاری امام جمعه قائمیه در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به انتخابات امروز اظهار داشت: حضور در انتخابات عبادت سیاسی و رای دادن تکلیف همه ماست و اگر کسی تاکنون محقق نشده رای بدهد پای صندوق رای حاضر شود.
وی با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است گفت: همه برنده‌ و پیروزیم چون دشمنان ما تلاش می‌کنند مانع حضور ما در پای صندوق رای شوند اما اینچنین نشد.
انصاری تصریح کرد: تصور نکنید که اگر نامزد مورد علاقه ما برنده انتخابات نشد بازنده‌ایم، همه پیروزیم چون بله نامزدها و هواداران آنها توانستند انتخابات را گرم کنند که یک خودنمایی بزرگ و پیروزی شیرین است که از همه تشکر می‌کنم.
خطیب جمعه قائمیه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان به حفظ نظم و امنیت انتخابات اظهار داشت: همه مسؤولین باید دقت کنند که انتخابات بزرگ و خوب برگزار شود و رای مردم حق‌الناس است.
وی با گلایه از برخی نامزدهای شورای شهر و وعدههای غیرمنطقی و غیرقانونی آنها گفت: وعده‌ در مورد وقف و موقوفات شهر که سه قرن قدمت دارد یک مسئله قانونی و حکم شرعی است که قابل تغییر و استفاده تبلیغاتی نیست.
انصاری با بیان اینکه هر عزیزی که در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شود، رئیس‌جمهور همه ماست و باید به او کمک کنیم، از همه مسؤولین و دست‌اندرکاران انتخابات از جمله مسؤولان امنیتی، هیئت نظارت و هیئت اجرایی صمیمانه تشکر کرد.
وی با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری در مورد سند ۲۰۳۰ گفت:
 سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل یونسکو چندین سال است که با تنظیم و نگارش سند ۲۰۳۰ با  سیاست یکسان‌سازی فرهنگی مبتنی بر مبنای فکری امپریالیسم را دنبال می‌کند و متاسفانه بعضی از مسئولین کوتاه نظر ما نیز این سند ننگین سکولاری را امضا کردند.
 وی در ادامه تاکید کرد: در کشور ما قانون این است که مفاد این سند باید از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی دنبال و تایید شود اما متاسفانه معاون اول رئیس‌جمهور و مسؤولین قانون را دور زدند و خودسرانه این سند را که با دستورات اسلام مغایرت دارد امضا کردند که این روند باید اصلاح شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا