کازرون

دو حادثه مرگبار رانندگی در محورهای مواصلاتی کازرون

رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون از وقوع دو حادثه رانندگی در محور های مواصلاتی کازرون در صبح امروز خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث متاسفانه دو نفر جان باختند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازرون؛ بهمن جمشیدی در خصوص جزئیات این حادثه اظهار داشت: برخورد یک دستگاه وانت با موتور در دو راهی دریس در ساعت ۷:۵۷ دقیقه صبح امروز دریافت شد که بلافاصله اورژانس پایگاه کازرون به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد:متاسفانه در این حادثه راکب موتور که جوان ۱۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه در دم فوت شده بود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون ضمن اینکه بارها به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از تکرار این حوادث تاکید شده است؛ اضافه کرد: سرعت بالا و عدم توجه به جلو و رعایت نکردن قوانین رانندگی از عوامل بروز چنین حوادثی هستند که انتظار می‌رود رانندگان با رعایت این موارد از وقوع چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند.

بهمن جمشیدی همچنین به تصادف دیگر واژگونی موتور در منطقه نودان قائمیه در ساعت ۸:۵۲ دقیقه صبح خبر داد و تصریح کرد: راننده موتور که جوان ۲۴ ساله بود متاسفانه به علت شدت جراحات در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: با کسی که به خودکشی فکر می‌کند چطور حرف بزنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا