زنان و جوانان

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کوه‌چنار با موضوع آسیب های اجتماعی و اشتغال

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوه‌چنار با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه جوانان و با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اشتغال به ریاست فرماندار وبا حضور خداجو معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس و سایر اعضای ستاد در محل سالن جلسات شهید رحمان میرزایی فرمانداری برگزار شد.

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این جلسه گفت: جوانان سرمایه ها و پتانسیل های بسیار خوب و ارزشمند جامعه ما هستند و نیازمند حمایت و توجه جدی مسئولان می باشند.

هاشمی با اشاره به هدف گذاری دشمن بر قشر جوان و نیروی انسانی تازه نفس کشور گفت: دشمن با طرح برنامه های مختلف در نظر دارد تا آینده کشور را به نابودی بکشاند.

وی افزود: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال ومشکلات جوانان است، به همین دلیل می بایست جهت گیری اصلی ستاد در این راستا باشد.

بیشتر بخوانید: بچه های طلاق بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند

فرماندار شهرستان کوه‌چنار افزود: برقرای اورژانس اجتماعی در محله آسیب پذیر و مشاوره رایگان به خانواده های دچار مشکل میتواند کمکی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

وی با بیان اهداف و موضوع جلسه از مدعوین خواست نظرات و برنامه های خود را جهت برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مطرح نمایند.

معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس آسیب های اجتماعی شهرستان و راه های کاهش آن را تشریح کرد و افزود: با افزایش سرانه ورزشی و توزیع متوازن سرانه ورزشی در شهرستان گام بلندی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی میتوان برداشت.

حاضرین نیز به تشریح عملکرد و نقطه نظرات خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا