سیاسیکازرونکوه‌چنار

۱۴۰ داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار پیش ثبت نام کردند

سید محمود هاشمی رئیس ستاد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کوه‌چنار گفت: از ۱۵ مردادماه دستور شروع انتخابات توسط وزیر محترم کشور ابلاغ و به تمام فرمانداری ها اعلام وصول شد.

وی با اعلام افزایش ثبت‌نام‌کنندگان در حوزه انتخابیه شهرستان های کازرون و کوه چنار اظهار کرد: پیش‌ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوه چنار از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ۲۲ مرداد ادامه داشت‌.

هاشمی گفت: با پایان یافتن مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوه چنار تعداد ۱۴۰ نفر پیش‌ثبت‌نام را به صورت الکترونیکی انجام دادند.

فرماندار کوه‌چنارادامه داد: از این تعداد ۱۲۵ نفر مرد و ۱۵ نفر خانم می‌باشند که در این بین ۱۹ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۱۰۹ نفر کارشناسی ارشد، ۱۲ نفر کارشناسی هستند و نیز ۲۴ نفر از تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان دارای سابقه ایثارگری می باشند.

وی با اشاره به شرایط سنی داوطلبان، ترکیب سنی ثبت نام کنندگان را بیان کرد: سن ۲۵ نفر از متقاضیان بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۳۵ نفر بین ۳۵ تا ۴۰ سال، ۳۶ نفر بین ۴۰ تا ۴۵ سال، ۱۴ نفر بین ۴۵ تا ۵۰ سال، ۱۲ نفر بین ۵۰ تا ۵۵ سال، ۱۰ نفر بین ۵۵ تا ۶۰ سال، ۶ نفر بین ۶۰ تا ۶۵ سال و ۱ نفر ۶۵ الی ۷۰ سال و ۱ نفر نیز بین سن ۷۰ تا ۷۵ سال هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوه‌چنار با اشاره به ثبت نام روزانه گفت: ۲۱ نفر در روز اول، ۲۱ نفر در روز دوم، ۱۸ نفر در روز سوم، ۱۰ نفر در روز چهارم، ۱۶ نفر در روز پنجم، ۲۴ نفر در روز ششم و ۳۰ نفر روز در هفتم ثبت نام نمودند.

رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: امید است با توجه به افزایش چشمگیری که تعداد ثبت‌نام‌کنندگان این دوره از انتخابات داشته اند، شاهد فضای رقابتی و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا