ورزش و جوانانورزشی

رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کوه‌چنار

علیزاده فرماندار شهرستان به همراه طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان با دکتر صفر پور مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

علیزاده فرماندار شهرستان ضمن عرض تبریک انتصاب صفر پور به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان از مسائل و مشکلات ورزشی شهرستان سخن گفت و افزود شهرستان کوه چنار با جمعیت ۶۲ هزار نفری و آمار بالای آسیب های اجتماعی نیازمند نگاه ویژه مدیران ارشد ورزشی استان می باشد.

در ادامه طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر صفر پور به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان به ارائه گزارش وضعیت ورزش شهرستان پرداخت و افزود با حمایت مدیرکل محترم میتوانیم در دهه فجر امسال شاهد افتتاح چندین پروژه ورزشی در شهرستان باشیم وی در ادامه از مشکلات پروژه های سالن ورزشی روستای ملای انبار. زمین چمن روستا های گرگدان. چکک. حکیم باشی. دهنو غوری. و محله اردشیری گفت و بیان کرد که با تکمیل این پروژه ها در شهرستان میتوانیم سرانه ورزشی شهرستان را به نقطه مطلوبی برسانیم.

در این جلسه دکتر عباسی نماینده محترم شهرستان با تماس تلفنی با دکتر صفر پور بر ضرورت نگاه ویژه ایشان به شهرستان کوه چنار تاکید کرد و افزود: با تکمیل پروژه های ورزشی در شهرستان کوه‌چنار و کازرون با توجه به پتانسیل بالای ورزشکاران این دو شهرستان زمینه حضور ورزشکاران و تیم های ورزشی این شهرستان ها را در سطح ملی و بین المللی فراهم خواهد شد و در پایان از دکتر صفر پور دعوت نمود که در اولین فرصت سفری به شهرستان کوه چنار داشته باشد و از نزدیک روند پروژه ها را بررسی نماید.

دکتر صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن عرض خوش آمد به فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان از ضرورت نگاه ویژه به شهرستان های محروم گفت و افزود یکی از اولویت های کاری ما نگاه ویژه و پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان های محروم می باشد وی در ادامه افزود اولین سفر شهرستانی ما در آینده نزدیک به شهرستان کوه چنار خواهد بود و تمام سعی ما بر این است که درصد عظیمی از پروژه های نیمه تمام این شهرستان را به مرحله بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا