اجتماعیچند رسانه ایکازرونکوهمرهگالریورزشی

دومین جشنواره بازیهای بومی و محلی شهرستان کوهچنار

به گزارش چنارنیوز ،امروز صبح جشنواره بازیهای بومی و محلی شهرستان کوه چنار میزبانی شهرستان های کوه چنار، کازرون، ممسنی، رستم، در سالن ورزشی شهدای قائمیه  با استقبال خوب ورزشکاران برگزار گردید.

در مراسم افتتاحیه این المپیاد طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالروز فجر انقلاب و خیر مقدم خدمت مسئولان و ورزشکاران گفت بازیهای بومی و محلی میراثی ماندگار از فرهنگ غنی چند هزارساله ایران است که باید تمام تلاش را به کار بگیریم تا این فرهنگ غنی را نسل به نسل به کودکانمان بیاموزیم.

وی در ادامه گفت که امیدواریم امروز میزبان خوبی برای میهمانانی که از شهرستان های همجوار در این مسابقات شرکت کرده اند باشیم و در ادامه از پتانسیل خوب هیئت های ورزشی شهرستان  جهت میزبانی مسابقات استانی و کشوری بیان کردند.

در ادامه مهندس علیزاده فرماندار شهرستان کوه چنار  از اعضای برگزاری این المپیاد از فعالیت های خوب اداره ورزش در دهه مبارکه فجر در شهرستان تقدیرکردند.در ادامه افزود مسابقات بومی و محلی همراه با شور و نشاط و شادابی خاصی برگزار میشود که امروزه ما نیاز  به برگزاری چنین مسابقاتی داریم،  همچنین از پتانسیل ورزشی شهرستان کوه چنار به نیکی یاد کرد و از دستاورد های سفر خود در دیدار با دکتر کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان گفتند که بیش از ۱۷میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی شهرستان در چند ماه آینده تزریق خواهد شد.

در پایان بعد از اجرا چند موسیقی سنتی و اجرا حرکات نمایشی توسط ورزشکاران این دوره از مسابقات در هفت رشته. هفت سنگ، دان پلان(کله برد)، داژبال(وسطو)، طناب زنی، طناب کشی، دو، لی لی  مسابقات شروع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا