بخش هاکازرون

نمایندگان برای حل مشکلات مردم انقلابی عمل کنند

امام جمعه قائمیه گفت: امروز نمایندگان مجلس ما باید همچون مرحوم مدرس مقتدرانه جلوی دشمن قد علم کنند و نسبت به رفع گرفتاری های مردم انقلابی عمل کنند

به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه قائمیه ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این شهر با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: امروز اولویت اصلی جهان اسلام مسئله وحدت است.

 امام جمعه قائمیه با اشاره به ضرورت وحدت مسلمانان گفت: دشمنان برای برهم زدن وحدت و ایجاد اختلاف و تفرقه هزینه های فراوانی را مصرف می کنند.

وی یادآورشد: پیکره دنیای اسلام این روزها زخمی و خون آلود است و دشمن توانسته است در بین مسلمین اختلاف و جنگ و خونریزی ایجاد کنند سلفی گری را خلق کردند تا اندیشه پوسیده وهابیت پلید را ترویج دهند.

خطیب جمعه قائمیه در ادامه افزود: دشمنان داعش را پرورش دادند تا به اهداف شوم و مرموز پشت پرده خود برسند و با ایجاد اختلاف و تفرقه و اسلام هراسی را ترویج دادند و مسلمانان را به جان هم انداختند تا فرزند نامشروع آمریکا یعنی اسرائیل غاصب در منطقه غرب آسیا در امنیت بسر ببرد

 

حجت‌الاسلام انصاری با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی اتحاد امت اسلامی از اوجب واجبات است گفت: اولویت اول سبد زندگی و حیات اجتماعی و سیاسی مسلمانان جهان حفظ وحدت و برادری است.

وی با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: دانشجویان امروز مسئول آینده این مملکتند و اولویت اول دانشجویان تذهیب، اخلاق و علم باشد.

امام جمعه قائمیه تصریح کرد: دانشجوی متعهد و متخصص می‌تواند یک مسئول خوب برای کشور باشد.

وی با اشاره به شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: امروز نمایندگان مجلس ما باید همچون مرحوم مدرس مقتدرانه جلوی دشمن قد علم کنند و نسبت به رفع گرفتاری های مردم انقلابی عمل کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا