ورزش و جوانان

شتاب در ساخت استخر و ساختمان اداری ورزش و جوانان

به گزارش چنارنیوز، حسین طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه‌چنار در نشست خبری با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش و تبریک این روز اظهارداشت: پنج زمین چمن مصنوعی را تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی روستای گرگدان با ۵۰ درصد پیشرفت، زمین چمن روستای چکک با ۷۰ درصد پیشرفت، زمین چمن مصنوعی محله اردشیری، حکیم‌باشی بالا و تل‌میلک در دهه فجر افتتاح می‌شود گفت: تا کنون پنج روستایی که فاقد فضای ورزشی بودند اقدام به تجهیز خانه ورزش روستایی آنها کردیم.

وی به مشکلات زمین چمن طبیعی شهرنودان در گذشته اشاره کرد و افزود: با تجهیز چاه اب این زمین چمن که بیش از ده سال بدون استفاده مانده بود مشکل اصلی آن که آب بود حل کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوه‌چنار ادامه داد: صدمتر لوله و همچنین تانکر استخر نیز تامین شده است.

این مقام مسئول به شتاب گرفتن پروژه احداث استخر اشاره کرد و با بیان اینکه با کمی که دکتر متوسل در ساخت این استخر کرده ابراز امیدواری کرد این استخر در هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

طهماسبی به مشکلات پیش آمده در احداث سالن ورزشی ملای انبار نیز اشاره کرد و اظهارداشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبار امیدواریم تا دوماه آینده سقف و سوله این سالن احداث و تا شش ماه آینده بطور کامل این سالن ورزشی به بهره‌برداری برسد.

وی با یادآوری اینکه اداره ورزش و جوانان به عنوان اولین اداره بعد از شهرستان شدن مستقل شد گفت: ساختمان اداری در دو طبقه با کمک خیرین در حال احداث است که امیدواریم تا دهه فجر فاز اول آن افتتاح شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیان کرد: در صورت در اختیار قرار دادن زمین توسط دهیاران بخش مرکزی حدفاصل روستای حاجی‌آبادغوری تا تل‌کوشک توسط دهیاران یک سالن چند منظوره را امسال در این منطقه کلنگ‌زنی می‌کنیم.

طهماسبی گفت: در روستای حاجی آباد غوری و گنجه‌ای نیز احداث زمین چمن مصنوعی را خواهیم داشت.

وی به محدودیت‌های بیماری کرونا و تاثیر آن بر هیئات ورزشی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با رفع محدودیت ها بتوانیم به فعالیت گذشته خود برگردیم.

این مقام مسئول به ظرفیت خیلی خوب ورزش فوتبال در کوه‌چنار اشاره کرد و افزود: با سه مدرسه فوتبال و استعدادهای خوبی که داریم در آینده شاهد درخشش بسیار خوب این ورزش در کوه‌چنار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:افتتاح پروژه دشت ارژن ابوالحیات تا سه ماه آینده/آب تا اردیبهشت سال آینده به روستای کنده‌ای می‌رسد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا