ورزش و جوانان

شست روئسای ادارات ورزش و جوانان غرب فارس

نشست روئسای ادارات ورزش و جوانان غرب فارس با حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس به میزبانی شهرستان کوه چنار برگزار گردید

صبح امروز با حضور دکتر خداجو معاونت محترم امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان فارس و روئسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، کازرون، فراشبند، فیروزآباد، و قیر و کارزین در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار به عنوان میزبان این گردهمایی نشستی برگزار گردید.

در این نشست ابتدا طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار ضمن خیر مقدم و خوش آمد خدمت مدعوین این جلسه از ظرفیت های جوانان کوه چنار در حوزه جوانان و ورزش گفت و افزود شهرستان کوه چنار در حوزه جوانان نخبه دارای پتانسیل های خوبی میباشد که به طور مثال سجاد اکبرپور از جوانان نخبه این شهرستان طی سه سال توانسته مقام جوان برتر کشور را کسب نماید .

در ادمه طهماسبی افزود جوانان کوه چناری در همه عرصه ها ثابت نموده اند که اگر دیده شوند میتوانند برای شهرستان و استان افتخار آفرینی کنند .

وی در ادامه گفت حل مشکلات آسیب های اجتماعی که در شهرستان کوه چنار وجود دارد نیاز مبرم به نگاه ویژه مسئولین استانی دارد
در ادامه دکتر خداجو معاونت محترم فرهنگی و امور جوانان اداره کل ضمن تقدیر و تشکر از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابت میزبانی این جلسه افزود با نشست های منطقه ای روئسای ورزش و جوانان شهرستان ها میتوانیم هم افزایی ایجاد نماییم و با ایجاد راهکارهای گروهی باعث ارتقعا در حوزه جوانان شویم .

وی همچنین افزود مشکلات آسیب های اجتماعی با مشارکت سازمان های مردم نهاد و ریشه یابی دقیق و اقدام جدی حل شدنی است که این مساله در دستور کار معاونت جوانان اداره کل قرار دارد و به زودی در نقاط آسیب پذیر شهرستان کوه چنار اقداماتی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را انجام خواهیم داد.

در ادامه روئسای شهرستان های دیگر به بیان مشکلات شهرستان خود در حوزه جوانان پرداختند که در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد .

و همچنین مقرر شد این نشست به صورت ماهانه در یکی از این شهرستان ها برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا