بخش مرکزی کوه‌چنارفرمانداری

بازدید فرماندار از روستاهای تل‌انجیر، دهنو غوری، تلمیلک کهواده

به گزارش چنارنیوز، فرماندار شهرستان کوه‌چنار به همراه معاون فرمانداری، بخشدار مرکزی و روئسای برخی ادارات از روستاهای تل انجیر، دهنو غوری و تلمیلک کهواده بازدید کردند

بازدید محمود هاشمی فرماندار کوهچنار از روستاهای تل‌انجیر، دهنو غوری، تلمیلک کهواده

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این بازدید با بیان اینکه پیگیری مستمر مطالبات مردم در روستاها توسعه شهرستان را شتاب می‌دهد، گفت: تحقق مطالبات مردمی در روستاها و مناطق محروم شهرستان، توسعه کوه‌چنار را به دنبال خواهد داشت

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه توسعه محور به روستاها دارد، تصریح کرد: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار و روستایی و فراهم کردن زیرساخت‌ها و تامین امکانات از دغدغه‌ جدی دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی منت است، خاطر نشان کرد: کمترین وظیفه مدیران در قبال مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، خدمت صادقانه و بی‌منت است.

بازدید محمود هاشمی فرماندار کوهچنار از روستاهای تل‌انجیر، دهنو غوری، تلمیلک کهواده

وی با اشاره به اجرایی شدن بیش از ۸۵ درصد مصوبات قبلی سفر در این روستاها اضافه کرد: مشکلات تامین آب شرب، طرح هادی روستایی، احداث چمن و فضای ورزشی، بهداشت و درمان و … از مهم ترین موضوع های مطرح شده بود که برای حل آنها تدابیر لازم اتخاذ گردید.

همچنین در این دیدار اعضای و شورا و دهیاری به نمایندگی از مردم عمده مشکلات حوزه روستایی خود را با فرماندار مطرح و مقام عالی شهرستان برای رفع آنها دستورات لازم را به مدیران دستگاه های اجرایی صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا