امام جمعهسیاسی

توصیه‌های امام جمعه به منتخبین شورای اسلامی شهر قائمیه

به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیم در دیدار منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر قائمیه در دفتر امام جمعه با بیان اینکه مخالف خفه کردن صداها هستم اظهارداشت: هر کسی نظری داشته باشد هیچ گونه ممانعتی نباید صورت گیرد و هرکسی تشکیلاتی می خواهد راه‌بیندازد اگر در چهار چوب قانون باشد ما مخالفتی نداریم.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه اگر کسی میخواهد خود را منتصب امام جمعه بداند قبول نداریم گفت: اگر اجهافی در حق مردم و بیت المال صورت بگیرد به آن می پردازیم و موضع می‌گیرم.

دیدار امام جمعه و منتخبین شیشمین شورا

وی افزود: اگر حرفی را می خواهد بشنوید از خود ما بشنوید.

حجت الاسلام شهیم با ابراز خوشحالی از ترکیب شورای شهر جدید قائمیه گفت: تیم قوی خوبی راه افتاده که تلفیقی از جوان و بزرگترها است و چینش خوبی دارد.

امام جمعه کوه‌چنار با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی انسجامتان را به هم نزنید افزود: وجود نگاه و سلیقه متفاوت در بین شما و یا اختلاف نظرهای شما نباید بیرون از شورا درز کند بلکه در بین خودتان به رای بگزارید تا تبعات بعدی نداشته باشد.

وی با بیان سعی کنید نسبت به هر تصمیمی که می‌خواهید بگیرید کارشناسی کنید و زود تصمیم نگیرید تصریح کرد: امروز زمان آزمون و خطا نیست و باید رو به پیشرفت حرکت کنیم.

حجت الاسلام شهیم باتاکید بر اینکه تحت تاثیر هیچ جناح و گروهها قرار نگیرید افزود: نگذارید کسی برای شما تصمیم بگیرد و مراقب باشید.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه قبل از اینکه برسید به شروع قانونی شورا خیلی محرمانه باید برید ببینید می خواهید در مورد شهرداری چه تصمیمی بگیرید گفت: الان رکن اصلی شهر که باید نسبت به آن تصمیم بگیرید شهرداری است.

وی ادامه داد: باید بررسی کنید می‌خواهید شهردار را ابقا یا رد کنید و شخص جدید دارید و شهرستان و شهر را معطل برخی مسائل نکنید.

حجت‌الاسلام شهیم گفت: الان وقت خوبی هست و فکر کنید و گزینه های مختلف را بچینید و برای شهرداری برنامه داشته باشید ببینید چطور میخواهد مدیریت شود.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه ما شهرداریهایمان آسیب دیده است و مورد حجمه های مختلف قرار گرفته و شهرداری های ما مصرفی شده است تاکید کرد: شهرداری تولید و درآمدزایی باید انجام دهد و ببینید چه راهکاری برای این موضوع دارید.

وی گفت: شورای شهر برای پیشبرد اهداف خود در زمینه اقتصادی، فرهنگی، درمانی و… برنامه ریزی میخواهد.

وی با گلایه از تاخیر در استقرار ادارات شهرستان گفت: استقرار نشدن برخی ادارات باعث بروز مشکلات اساسی شده است.

حجت‌الاسلام شهیم با بیان اینکه حق مردم شهرستان خیلی ضایع شده تاکید کرد: خواهش عاجزانه دارم به هیچ عنوان خودتان را درگیر مسایل قومی قبیله ای جناحی و مسایل این محل و آن محل نکنید و کار روی زمین زیاد است و وقت هم نداریم.

وی با بیان اینکه به همه نظرها احترام بگذارید چون نماینده همه مردم قائمیه هستید افزود: حتی به صدای مخالف ها گوش دهید چون شکستن درون عزت برونی همراه دارد.

وی با بیان اینکه نسبت به تنظیم مجموعه خودتان مراعات کنید گفت:خودتان بنشینید و برای چنیش شورای جدید تصمیم بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا