فیلممحیط زیست

از تلف شدن هزاران قطعه ماهی تا زنگ و تهدید چنارنیوز و نجات ماهی ها با لگن!!!+فیلم

به گزارش چنارنیوز، همین اواخر بود که در مطلبی در این پایگاه خبری از تراژدی مرگ ماهی ها در نزدیکی روستای پیرسبز کوه‌چنار خبرداده بودیم و همین خبر کافی بود که برخی‌ها (تاکید میکنم برخی‌ها نه همه) از این به ظاهر فعالان محیط زیست به ما زنگ بزنن تهدید کنند و بگویند “چرا این مطلب را زدی” در صورتی که حتی به خودشان زحمت هم ندادند که از شرایط بد به وجود آمده بازدید کنند.

پس از چندین روز در اقدامی محیط زیست با لگن تعداد کمی از ماهی‌ها راجمع و در قسمت پایین رودخانه انداختند و برخی از فعالان محیط زیست هم در حال نظریه دادان هستند.

رودخانه شاپور که قسمتی از آن از چشمه رنجان و دامنه های کوه‌های کوهمره سرچشمه میگیرد در نزدیکی روستای پیرسبز کوه‌چنار بر اثر خشکسالی تقریبا خشک شده است؛ در حالی که هزاران ماهی هم بر اثر نبود آب در حوضچه‌هایی در این رودخانه تلف شده‌اند.

یکی از مخاطبان چنارنیوز از تلف شدن ماهیان در این رودخانه فیلمی فرستاده، همچنین دوست داران و فعالان محیط زیست واقعی برای نجات ماهی هایی که هنوز بر کف گرم رودخانه شاپور در نزدیکی روستای پیرسبز در حال تلف شدند هستند خواستار ایجاد کمپینی برای نجات ماهیان این رودخانه درحال خشک شدن، شدند.

برای دیدن فیلم این تراژدی میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید تا در پیج اینستاگرام آن را مشاهده کنید👇

به گروه واتساپی “چنارنیوز” بپیوندید

https://chat.whatsapp.com/IuKWwl4k54fDkTNFwYztYv

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا