اجتماعی

ثبت بیش از ۵ هزار ماموریت در مرکز پیام اورژانس کازرون و کوه‌چنار طی ۶ ماه دوم سال

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازرون و کوه‌چنار از انجام بیش از ۵ هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ طی ۶ ماه دوم سال جاری خبر داد.


به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کازرون و کوه‌چنار بهمن جمشیدی با اشاره به انجام بیش از ۵ هزار ماموریت اورژانس کازرون در نیمه دوم سال جاری، تعداد کل ماموریت های ترافیکی اورژانس کازرون و کوه‌چنار را بیش از دو هزار و ماموریت های غیرترافیکی را بیش از ۳ هزار مورد عنوان کرد.

او از خیرین شهرستان کازرون و کوه‌چنار خواست تا برای کمک رسانی و راه اندازی پایگاه اورژانس در سطح شهرستان و تامین، تجهیز و خرید دستگاه های مورد نیاز، اورژانس کازرون را در راستای بهبود کیفیت و افزایش خدمت رسانی به مردم یاری نمایند.

بهمن جمشیدی با بیان اینکه به منظور مقابله با کووید ۱۹ پایگاه های اورژانس و مرکز پیام کازرون و کوه‌چنار نیز آماده خدمت رسانی می باشد،تصریح کرد: با توجه به شبانه روزی بودن مرکز پیام فوریت های پزشکی، بیش از ۳۰۰ ماموریت مربوط به بیماران کووید ۱۹ انجام شده و با انجام بیش از ۶۰۰ مشاوره توسط کارشناسان این مرکز؛ نقش بسزایی در آموزش و اتقا شهروندان در مورد بیماری کرونا ایفا کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا