اجتماعیاخبار ویژهچند رسانه ایدیگرکازرونگالری

تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کوهچنار برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، امام جمعه قائمیه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان کوه‌چنار که در سالن آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهارداشت:  امروز در جهان ایران ما جایگاه خاصی دارد و  این به برکت اتحاد و همدلی که وجود دارد.

حجت‌الاسلام حسین انصاری با بیان اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی معادله جنگ دشمن را خنثی کرد گفت: در حال حاضر مشکل ما جنگ اقتصادی است که به لطف خدا در این جنگ اقتصادی به سرعت در حال پیروزی هستیم.

وی  با تاکید بر اینکه همه مشکلات با ارتقا به شهرستان  حل نمی‌شود افزود: امروز با مدیریت جهادی و استفاده از همه ظرفیت های موجود باعث پیشرفت شهرستان شویم.

امام جمعه قائمیه با گلایه از عده‌ای که با دلالی مسوولان را دور می‌زنند  گفت: الان شهرستان شدیم باید تعارفات را کنار بزنیم و اختلاف نظر‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام انصاری تاکید کرد: امروز نیاز به اشتغال داریم و اولویت اصلی ما ایجاد اشتغال است

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این جلسه با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان گفت: دشمنان پس از ناامیدی از گزینه جنگ و توطئه های بی اثر برای جمهوری اسلامی ایران، امروز تلاش می کنند تا با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، نا امیدی ایجاد کنند.

علی علیزاده از مدیران شهرستان کوه‌چنار خواست کار برای رضای خدا، نظم و مقررات اداری و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کار خود قرار دهند و گفت: باید با تعامل و همکاری در جایگاه خدمتگزاری به مردم بدرستی عمل کنیم و در جهت حل مشکلات گام های موثر برداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در این جلسه به تشریح  جایگاه ، نقش و ویژگی های مدیر پرداخت و اظهارداشت: دشمن با راه‌اندازی جنگ روانی و اقتصادی سعی در آسیب زدن به جامعه را دارند که باید مدیران کار را به خوبی انجام دهند تا جامعه به سلامت از این مشکلات عبور کند.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد بر چگونگی استفاده صحیح از فضای مجازی تاکید کرد و افزود: عدم مدیریت زمان باعث از دست رفتن فرصت‌ها می شود.

وی گفت: در شهرستان کوه‌چنارجرائیم خشن، قتل، سرقت مسلحانه و… کاهش داشته است.

عبادی‌نژاد یکی از رازهای موفقیت سروان صادقی فرمانده سابق انتظامی کوه‌چنار را مردم دار بودن وی عنوان کرد و افزود: اگر سرلوحه کار را خدمت خالص به مردم قرار دهیم کار حل می شود

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به تجمعات شکل گرفته در سال اخیر در شهرستان کوه‌چنار گفت: با همکاری مسوولان و معتمدین تجمعات شکل گرفته در شهرستان کوه‌چنارهیچ تعرضی به اماکن دولتی و شخصی نداشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب کوه‌چنار با بیان اینکه زدن پایگاه آمریکایی کار کوچکی نیست اظهارداشت:  دشمنان با راه انداختن جنگ روانی در قضیه سقوط تلخ هواپیمایی خواستند کار انتقام سخت سپاه را کم رنگ جلوه دهند.

رضا حسن‌زاده به انتخابات پیش رو مجلس اشاره کرد و گفت: جهت برگزاری انتخابات سالم ذره ای اغماض نمی کنیم.

در سومین جلسه شورای اداری شهرستان کوه‌چنار از زحمات سروان سیامرز صادقی  تقدیر و سرگرد اصغر درخشان به عنوان فرمانده انتظامی کوه‌چنار معرفی و همچنین مهدی حاجتی نیز به عنوان معاون فرمانداری شهرستان کوه‌چنار معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا