اجتماعیاخبار ویژهبخش هاچند رسانه ایسیاسیفضای مجازیکازرونگالریمذهبی

آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوهچنار برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، سروان پاسدار ابراهیم صادقی‌زاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد (ع) کوهچنار که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون، مسوولان و اقشار مختلف مردم در سالن ارشاد قائمیه برگزار شد با اشاره به اهمیت شایسته سالاری در انتصابات شهرستان کوهچنار اظهارداشت: شهرستان کوهچنار اگر بخواهد پیشرفت کند باید مماشات و مصلحت اندیشی را کنار بگذاریم.

فرمانده سابق حوزه مقاومت امام سجاد (ع) کوهچنار با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح در سمت‌های مدیریتی سبب پیشرفت می‌شود گفت: یکی از اولویت‌های مهم انتصابات را شایسته‌سالاری باشد و رفاقت‌ها و رودربایستی‌ها و مماشات را کنار بگذاریم و دقت کنیم هر مدیر بی‌کفایتی را در جایگاهی که شایسته نیست نگذاریم.

سروان پاسدار صادقی‌زاده با دفاع از عملکرد پنج‌سال‎وهشت ماهه خود خواستار کمک و همراهی همه مردم و مسوولان با فرمانده جدید حوزه مقاومت امام سجاد (ع) کوهچنار برادر پاسدار میلاد معین زاده شد.

امام جمعه قائمیه سپاه و بسیج را یک ظرفیت طلایی برای نظام و انقلاب عنوان کرد و اظهارداشت:  سپاه یعنی انقلاب و انقلاب یعنی سپاه و این تفکر است که نظام و انقلاب را حفظ می کند و به پیش می برد.

حجت‌الاسلام حسین انصاری به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این بیانه هفت ماموریت بیان شده که در آن هفت مرحله سپاه و بسیج این ماموریت را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: دنیا از مدل بسیج و سپاه الگو برداری می کند و می‌بیند موفقیت‎های زیادی نیز به دست آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کوهچنار سروان صادقی‌زاده را مدیر موفقی عنوان کرد که در حوزه‌های مختلف فرهنگی عمرانی توانست خوش بدرخشد و گفت: وقتی مسولیت را از آدم موفقی میگیرید سخت است

حجت‌الاسلام انصاری ادامه داد: مسوولیت‌ها امانت است و مراقب امانت ها باشیم و حافظ خوبی برای کرسی هایی که برای آن شهید دادیم باشیم.

امام جمعه قائمیه خواستار تحولی را در برنامه فرهنگی حوزه مقاومت امام سجاد (ع) کوهچنار شد و افزود: تلاش شود هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان کوهچنار راه اندازی شود.

سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان در این آیین با تبین نقش بسیج در ترویج بصیرت اظهارداشت: دشمن شبهات مختلفی را پخش می‌کند که با روشنگری و بصیرت افزایی نقشه‌های آنها را نقش‌برآب کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون با بیان اینکه همه بسیجی‌ها باید روشنگری کنند و نقش عمارگونه بسیجی در زمینه های مخنلف پیاده کنیم افزود:  کسی می‌تواند نقش عمار داشته باشد که شناخت دقیق از بیانات امام داشته باشد.

سرهنگ پاسدار افشاریان به شبهات مطرح شده درمورد ورود بسیج  به سیاست و انتخابات اشاره کرد و گفت: بسیج سیاسی است ولی جناهی نیست و این ۲۰ میلیون نفر بسیجی مگر می شود نسبت به سرنوشت سیاسی خود بی تفاوت باشند؟

سروان پاسدار میلاد معین زاده نیز در این آیین به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی مردم ومسوولان سبب پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان کوهچنار باشیم.

در این آیین خواهر جاویدی به نمایندگی از فرماندهان و بسیجیان خواهر و حاج آقا احمدخسروی به نمایندگی از فرماندهان و بسیجیان برادر و موسسه بیت الاحزان مطالبی را در راستای فعالیتهای سروان صادقی زاده در شهرستان کوهچنار ایراد کردند.

حجت‌الاسلام احمدخسروی نیز در این آیین متنی را قرائت کرد که متن آن بدین شرح است:

جناب سروان صادقی زاده، برادر بسیجی و یار غار دلسوزی و ارزشها در منطقه غریب ما،خداقوت مرد بزرگ و دوست داشتنی،محجوب بی غوغا و بلوا، در آب گل آلود کوهچنار هیچگاه قصد ماهی گرفتن نکردی چرا؟ چون دلت به پای نظام و خون پاک شهدا می لرزید و می سوخت، چون هنوز احساس میکردی مردان جبهه و جنگ زنده اند و به فرموده مراد و سرور کبیرمان نباید بگذارند انقلاب به دست نامحرمان ونااهلان بیفتد، چون تازه به دوران رسیده نبودی، چون درخانواده ئ جبهه وجنگ وشهادت بزرگ شده بودی،یادم می آید شب تجمع مردم کوهچنار مصادف با رمضان المبارک پارسال بعد از خبر رسانه بُرنا که قطعیت تعطیلی تقسیمات کشوری را تا پایان دولت داده بود،نیمه شب قبل از هر مسئولی در فلکه شهر عزیز قائمیه حاضر شدی و با جوانان خشمناک و غضبناک برادرانه صحبت کردی و دلسوزانه آنان را به حون شهدا فراخواندی و سوگند دادی که تا جان در بدن دارم پای آرمان خاک شما ایستاده ام، جوان جاهلی توهین کرد و بطری آبی پرتاب، به هر برخورد و رفتاری قادر بودی ولی نه  تنها نکردی بلکه به جوانان کمک هم کردی، و از خواست شان دفاع نمودی،

توجه و تلاش شما برای خانواده های بی سرپرست وپیگیری درقالب اردوهای جهادی درجهت تعمیرات ونوسازی مسکن آنهاکه آن هم درغوغای کوهچناروآب گل آلودهایش گم مانداماماند

و سرکشی  از خانواده های شهداوجانبازان ومداومت درجهت مرتفع ساختن نیازهاومشکلات آنها

،اُنس و توجه به قرآن کریم در منطقه که تنها راه صلاح و فلاح بشریت است، پیگیری واقعی و علمی و عملی آسیب های اجتماعی در قالب نمایشگاه درمدارس وحضوروارتباط بااولیاء دانش آموزان درمنطقه،هماهنگی معتادین جهت  حضوردرکمپ ها، تجهیز و ساخت ساختمان اداری و ورزشی که ازایشان به یادگارماند که انشاءالله تبدیل وضعیت وارتقای حوزه مقاومت به ناحیه مقاومت که قطعامسئولین وقت دغدغه ای درجهت تامین ساختمان نخواهندداشت

 دغدغه مسجدداشت امایاری نداشت

 وجه تسمیه صادقی زاده، صداقت بود و راستی، امید از خدا داریم جناب سروان معین زاده هم آنگونه که از نام مبارکشان هویداست معین و کمک رسان برنامه ها و دلسوزی های ایشان باشد، به امید خدا، خدا نگهدارتان مرد بزرگ،عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ، صدشُکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

۹۸/۱۰/۲مسئول موسسه قرانی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)ابراهیم احمدخسروی

یک نظر

  1. در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند.
    قول داده بودو به قولش عمل کرد…مردی که جناح و حرف و بازی سیاسی نمی شناسد، مردی که مردِ عمل هست، سردار ابراهیم صادقی.
    سرباز کوچک شما کیوان امینی(۹۵)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا