حوادث و انتظامی

سرقت به عنف مقابل بیمارستان کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از دستگیری سارقین به عنف خبر داد که اقدام به سرقت موبایل در مقابل بیمارستان این شهرستان کرده بودند.

سرهنگ حسینعلی شیروانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام حراست بیمارستان کوه چنار مبنی بر سرقت به عنف موبایل از یک همراه بیمار در مقابل بیمارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام و مالباخته اظهار داشت در ماشین نشسته بودم و منتظر بودم که دوستم از بیمارستان خارج و به منزل برویم که ناگهان یک سواری پراید با ۲ نفر در کنار من توقف و سرنشین پیاده و با تهدید چاقو یک دستگاه گوشی موبایل را از من سرقت و سریعا متواری شدند.

فرمانده انتظامی کوه چنار ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند سارق و همدستش که با سواری پراید در حال فرار به سمت شیراز بودند را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ شیروانی با اشاره به اینکه متهمین به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: رئیس بیمارستان شهید “رضا زاده” کوه چنار طی پیامی از عملکرد به موقع پلیس در دستگیری سارقین که باعث ناامنی در جلو بیمارستان برای شهروندان شده بودند تقدیر و تشکر کرد.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا