حوادث و انتظامی

قاتل مسلح متواری توسط پلیس فارس در کوه چنار به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی قاتل و گروگانگیر مسلح متواری در شهرستان کوه چنار خبرداد و گفت: این فرد مسلح در تیراندازی متقابل با مأموران انتظامی به هلاکت رسید.

سردار رهام بخش حبیبی صبح یکشنبه در خصوص این خبر بیان کرد: در پی تیراندازی منجر به کشته شدن دو تن از شهروندان و همچنین گروگان گرفتن یک شهروند دیگر توسط متهم در چهارم آبان ماه سال جاری در بلوار شهید چمران شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل و گروگانگیر مسلح متواری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ساعتی بعد از این حادثه، متهم گروگان را به صورت صحیح و سالم آزاد کرد، ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی، در نهایت با تلاش های کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس و مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار، مخفیگاه این قاتل در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی برای دستگیری این قاتل مسلح اقدام کردند، گفت: فرد قاتل در مواجهه با مأموران انتظامی بدون توجه به هشدارهای آنان مبنی بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که در نهایت طی یک تیراندازی متقابل، این قاتل مسلح به هلاکت رسید.

سردار حبیبی گفت: در این راستا یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه خشاب و ۸ تیر جنگی که از آن ها در به قتل رساندن دو تن از شهروندان و همچنین تیراندازی به سمت مأموران انتظامی استفاده کرده بود، کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا