اخبار ویژهبخش هاکازرون

فصل الخطاب قانون شورای نگهبان است

امام جمعه موقت قائمیه:
فصل الخطاب قانون شورای نگهبان است
امام جمعه موقت قائمیه گفت: تفسیر قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است و فصل الخطاب قانون باید این شورا باشد.

به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام اکبر انصاری امام جمعه موقت در خطبه های امروز ظهر این شهر با اشاره به ۲۳ تیرماه و گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلسخبرگان منتخبان مردم هستند که انتخاب رهبری را برعهده دارند و اقتدار نظام اقتدار رهبری است و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و رهبری اقتدار نظام را باید حفظ کرد.

وی با اشاره به ۲۵ تیر و روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: بالاترین عبادت خدمت به محرومین است و توانمندسازی مناطق محروم باید در اولویت قرار گرد.


امام جمعه موقت قائمیه با اشاره به ۲۵ تیر و سالروز تاسیس شورای نگهبان شورای نگهبان اظهار داشت: تفسیر قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است و فصل الخطاب قانون باید این شورا باشد.

انصاری خواستار ‌صرفه جویی مردم در مصرف آب و برق شد و تاکید کرد : با توجه به گرما و خشک‌سالی‌های اخیر مردم باید نهایت صرفه‌جویی را در مصرف آب و برق به عمل‌آورند.

وی با اشاره به پیروزی مردم عراق نابودی و شکست داعش و حامیان آنها یادآور شد: پیروزی موصل، تجلی نقش مرجعیت با بصیرت و وحدت نیروها و بسیج همه ظرفیت‌ها و حصول مجاهدت و مقاومت خالصانه است.

خطیب موقت جمعه قائمیه با اشاره به عرضه گوشت غیر مجاز توسط قصاب خطا‌کار دستگیر شده گفت: علاوه‌بر برخورد سریع با مجرم باید در پیشگیری از وقوع این گونه حوادث جدی باشیم.

امام جمعه موقت قائمیه خواستار برخورد با کسانی که بدون مدرک در فضای مجازی دنبال شایعات و تشویش اذهان عمومی و مردم هستند شد و افزود: آشنا شدن با فضا و محیط اجتماعی مخصوصا فضای مجازی امری ضروری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا