بخش مرکزی کوه‌چنار

بررسی مشکلات روستاهای حکیم باشی حسین آباد، جعفر آباد و جهاد آباد

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار، عصر امروز محمود هاشمی سرپرست فرمانداری و علی زارعی بخشدار مرکزی از روستاهای حکیم باشی حسین آباد، جعفر آباد و جهاد آباد بازدید و از نزدیک به بررسی مشکلات این روستاها پرداختند.

بررسی مشکلات روستاهای حکیم باشی حسین آباد، جعفر آباد و جهاد آباد

هاشمی با بیان اینکه حل بسیاری از مشکلات در کشور نیازمندهمدلی و همکاری بین مردم و مسوولین است گفت:یکی از سیاست های ارزشمند دولت در راستای تحقق عدالت اجتماعی ،توجه ویژه به مناطق محروم بوده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار سفرهای روستایی را ازجمله برنامه های خود برای پیگیری امور مربوط به روستاهها عنوان نمود و افزود:از بدو ورود به شهرستان ، دیدارها و نشست هایی چهره به چهره و بدون واسطه مسئولین با اهالی روستاها با هدف بررسی و مرتفع نمودن مسائل و مشکلات آغاز گردیده و امید داریم نتایج خوبی هم بدست آید و مشکلات عمده روستاهای هدف شناسایی و مرتفع گردد.

بررسی مشکلات روستاهای حکیم باشی حسین آباد، جعفر آباد و جهاد آباد

محمود هاشمی در این بازدید پس از شنیدن مشکلات اهالی، دستورات لازم برای مرتفع شدن مشکلات این روستاها صادر کرد.

مشکلات حوزه مخابرات، بهسازی معابر، آب شرب، کشاورزی و فرسودگی شبکه انتقال آب، مشکلات حوزه راه و بهداشتی، حل مشکل اراضی ملی، ادامه ساخت مدرسه، مشکلات ساخت و سازهای روستایی و… از بحث هایی بود که در این دیدار بررسی و تصمیم هایی در خصوص آنها گرفته شد.

بیشتر بخوانید: دشت ارژن-ابوالحیات، بزرگراهی که افتتاح آن نوید کاهش حوادث را می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا