امام جمعه

آدینه مهد حسینی در مصلی نماز جمعه شهرستان کوه‌چنار افتتاح شد

به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام شهیم امام جمعه کوه‌چنار امروز در آیین افتتاح آدینه که با حضور مسئولان برگزار شد اظهار داشت: این مهد با هدف نگهداری کودکان نمازگزار در مصلی نماز جمعه با کمک ستاد نماز جمعه برادارن و خواهران شهرداری و شورای شهر راه‌اندازی شد.

وی تأکید کرد: این مرکز محیطی کودکانه است که اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در دستور کار خود قرار داده است.

امام جمعه شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اینکه نمازگزاران در نماز جمعه می‌توانند کودکان خود را به این مهد بسپارند، افزود: آدینه مهد محلی برای نگهداری کودکان نمازگزار در محیطی مفرح و استوار همراه با برنامه‌های علمی و دینی است تا والدین آنها با آرامش در نماز جمعه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام شهیم ادامه داد: مهد آدینه حسینی فعالیت‌های خود را بر اساس برنامه‌های از قبل تعیین شده پیش می‌برند.

وی افزود: در این راستا مربیان این مهد برنامه‌ها و مناسبت‌های هفته پیش رو را از قبل آماده می‌کنند و قصه، شعر و سوره‌های کوچک قرآن را به کودکان آموزش می‌دهند.

امام جمعه کوه‌چنار گفت: آدینه مهد حسینی، محیطی توأم با آرامش و شاد کودکانه است که با ارائه برنامه‌های آموزشی استوار، پایدار و علمی به صورت تخصصی کودکان را با سوره‌های کوچک قرآن و برخی از احکام دینی آشنا می‌کند.

وی گفت: مربیان مهد آدینه در ابتدای پذیرش کودک مشخصات او را دریافت کرده و طی نماز برای آن‌ها برنامه‌های علمی و دینی و کمک‌های پرورشی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: روابط ما با کشورهای روسیه و چین مبتنی بر روابط برد برد است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا