امام جمعه

از معطل نکردن کشور بخاطر غربی ها تا تاکید بر نگاه سیاسی متوازن به شرق و غرب

به گزارش چنارنیوز، سید محمد علی شهیم امام جمعه شهرستان کوه چنار در خطبه نماز جمعه امروز با تبریک عید غدیر گفت: امروز به محبت علی ابن ابیطالب نیاز داریم.

وی با اشاره به پیوستن جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگهای گفت: عضویت در این سازمان یک نقطه آشکارساز چندوجهی در نظام بین الملی محسوب می شود

خطیب جمعه کوه‌چنار در ادامه با بیان اینکه این کار به طور طبیعی موجب وحشت و نارضایتی طرف غربی شده است تصریح کرد: عضویت در این سازمان یک نگاه سیاسی متوازن است

حجت الاسلام شهیم تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای خود استوار مانده و خود را به شرق یا غرب نمی‌فروشد.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه ده سال کشور را معطل کردند گفت: از روزی که به سمت شرق رفتیم رفتار کشورهای مثل فرانسه و اروپا یی چه شد؟ و دارن به خود می پیچند.

وی گفت: درسالهای اخیر ایران نقش مهمی در کریدل ریلی آسیا داشته و پل ارتباطی شرق و غرب شده است و جز کشورهایی هستیم که نقش پل ارتباطی داریم.

بیشتر بخوانید: شورای نگهبان تکیه گاه نظام و انقلاب است

خطیب جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران چهل سال رو پای خود ایستاده و انواع تحریم را تجربه کرده و کشور در وضعیت دهه ۵۰ و ۶۰ نیست گفت: امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر است و اگر بخواهند خدشه ای به این مسیر وارد کنند اول برای خود این کشورها مشکل ایجاد خواهد شد چرا که ایران از منافع خود کوتاه نمی آید.

حجت الاسلام شهیم به مسائل کشور فرانسه اشاره کرد و افزود: با کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله اعتراضات در این کشور طوری شده که تا افول دولت هم شاید پیش رود .

وی تصریح کرد: آنهایی که اهل تحلیل هستند می بینند، امروز جبهه مقاومت با صلابت کارخود را پیش می برد و آنهایی که برای ما تقشه می کشیدند چه بلایی برسرشان آمد.

خطیب جمعه کوه‌چنار به روز مهم عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: با اتفاقات اخیر دشمنان فکر کردند خبری است اما ملت با مکتب عاشورا و اهل بیت بزرگ شده است.

وی ادامه داد: دشمن این را درخواب ببییند که جمهوری اسلامی ایران در مسیر شیطان حرکت کند.

امام جمعه کوه‌چنار همچنین از مسئولان و پیگیری های صورت گرفته برای اصلاح قیمت زمین مسکن در برخی روستاهای شهرستان تشکر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا