آموزشاجتماعیفرهنگی

بزرگ مردانِ کوچک، بار دیگر در قائمیه حدیث عشق و نوع دوستی سرودند

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه مراسم تجلیل از دانش آموزان آموزشگاه شهید سرتیپ میرزایی با حضور دانش آموزان، اولیا و کارکنان و رئیس اداره در سالن اجتماعات شهید رحمن میرزایی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در جمع دانش آموزان با تبریک به دانش آموزان و والدین درراستای موفقیتهای که درسال تحصیلی کسب کردند خطاب به اولیاءگفت: خوشحالم که دانش آموزان شما فقط ممتاز درسی نیستند، آنها علاوه بر ممتاز درسی ممتاز اخلاقی ، رفتاری و اجتماعی و نوع دوستی هم هستند، شماها سرمایه های ملی و آینده سازان جانعه هستند باوردارم اگر بخواهید می توانید انسانهای موفقی باشید که درجامعه و کشور تحول ایجاد کنید، از ظرفیتها و توانایی هایی که دارید استفاده کنید و آنها را رشد و شکوفا کنید برای فرزندان خود در ایام تعطیلات جهت اوقات فراغت برنامه ریزی مناسب داشته باشید.

سید قاسم تقوی گفت: انتظار است دانش آموزان باتوکل برخدا و برنامه ریزی مناسب و هدفمند و تلاش مستمر و استفاده از زمان و فرصت ، تلاش کنند انسانهای موفقی درجامعه باشند.

وی در پایان گفت: از والدین محترم و همکارانی که تلاش کردند و باعث شدند درسال گذشته از خود گذشتگی و ایثار جالبی از دانش آموز ابتدایی منطقه سرزندو انعکاس کشوری داشت،تشکر می کنم چون این حرکت به ما درس انسان دوستی و نوع دوستی، ایثار و ازخودگذشتگی رانشان می دهد که انسان تنها خودش را نبیند.

شایان ذکر است در این مراسم که با عنوان جشن پایان سال تحصیلیِ دبستان شهید سرتیپ میرزائی برگزار گردید، دو دانش آموز ممتاز و با اخلاق به نام های مبین جعفری و آرتا رئیسی که بطور مشترک از نفرات برتر آموزشگاه خود بودند در یک حرکت خیرخواهانه جایزه ویژه مراسم (یک دستگاه دوچرخه) را که از آن خود کرده بودند ، با از خود گذشتگی و ایثاری مثال زدنی به دانش آموز هم مدرسه ای خود اهدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی مدرسه شهید سرتیپ میرزائی که مبدع این طرح نیز هست در حاشیه این مراسم گفت: به حمدالله به همت مدیر و کارکنان آموزشگاه امسال سال دومی است که توفیق اجرای طرح کارت تشویقی را در این مدرسه با دقت نظر همکاران داریم و هدف از اجرای این طرح تغییر رفتار و جذبِ بیشتر دانش آموزان به سمت فعالیتهای تربیتی و آموزشی است.

حامد نیکوئی گفت: سال گذشته نیز همین اتفاق توسط دانش آموز امیررضا واقد در این مدرسه افتاده بود و وی نیز دوچرخه خود را به دانش آموز همکلاسی و نیازمند خود اهدا نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا