دادگستریمحیط زیست

تحویل لوازم اطفاء حریق(دستگاه دمنده ، پوتین، طناب) به اداره محیط زیست توسط دادگستری کوهچنار

به گزارش چنارنیوز، دو دستگاه دمنده اطفاء حریق، ده عدد پوتین و ۱۵۰ متر طناب با بهره گیری از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس و در راستای اجرای رای صادره توسط آقای حمید تقی زاده رئیس دادگستری شهرستان کوه چنار تهیه و به اداره محیط زیست کوه چنار به منظور حفاظت بیشتر از عرصه های جنگلی و تسریع در عملیات های اطفاء حریق اهدا گردید .

حمید تقی زاده با اشاره به ضرورت حفظ محیط زیست عنوان داشت اگر چه ادارات متولی حسب وظایف ذاتی و قانونی خود مکلف به حراست و پیشگیری از تخریب محیط زیست هستند اما قطعا این مهم جز با همراهی و همکاری آحاد مردم بویژه دوستداران طبیعت میسر نخواهد بود.

تقی زاده عنوان داشت دادگستری کوه چنار در کنار اداره محیط زیست و سایر ادارات مسئول با هر گونه تجاوز و تخریب محیط زیست قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئیس دادگستری کوه چنار در پایان ضمن قدردانی از مسولان محیط زیست، سازمان های مردم نهاد و همه دوستداران طبیعت به بویژه شهروندانی که در مهار آتش سوزی ها با جان دل از جنگل ها و محیط حراست می نمایند ابراز داشت انتظار داریم که همه دستگاه‌ها، مردم محلی، شوراها، دهیاران و…. نسبت به حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان میراثی ارزشمند و گرانبها و انتقال آن به نسل های بعد کوشا باشند.

روابط عمومی دادگستری شهرستان کوه چنار

بیشتر بخوانید: لزوم و تاکید مسوولین به برنامه ریزی، مدیریت و نظارت دقیق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا