اخبار ویژهبخش مرکزی کازرونبخش هاخشتکازرونکنارتخته و کمارجکوهمره

در جلسه بررسی مشکلات بخش های شهرستان کازرون چه گذشت

به گزارش چنار نیوز جلسه بررسی مشکلات بخش های شهرستان و چگونگی و راهکارهای رفع آنها با حضور بخشداران شهرستان کازرون و مدیران کل و معاونان ادارات استان فارس در فرمانداری شهرستان کازرون برگزار گردید.
اسکندر معصومی بخشدار چنارشاهیجان در این جلسه با بیان اینکه بخش چنارشاهیجان در مسیر چند استان قرار دارد اظهار داشت: حریم راه ۶۸متر تعیین شده که در برخی از روستاهای بخش چنارشاهیجان مثل حکیم باشی، رشن اباد، تل کوشک، مظفرآباد، ملای انبار و دیگر روستای کنار جاده مشکل حریم راه داشته باشیم و در برخی موارد گاز رسانی به خانوارهای در حریم را با مشکل ایجاد کرده است.


وی با اشاره به کانال حفرشده در روستای ملای انبار برای انتقال آب سطحی در این روستا گفت: با توجه به اینکه این کانال نمیه تمام رها شده آب های سطحی وارد روستا و منازل روستایی می شود و لازم است این کانال تا پل پیرسبز ادامه پیدا کند و آب های سطحی به رودخانه هدایت شود.
معصومی همچنین با اشاره به مشکل آب آشامیدنی برخی روستاهای بخش چنارشاهیجان گفت: سه روستای تل انجیر، تل میلک، دهنو غوری با کم شدن آب چاههایشان مشکل آب آشامیدنی دارند.

بخشدارچنارشاهیجان همچنین خواستار توجه مسولان جهاد کشاورزی به جاده های بین باغات در روستا ها شد.

 

 

 

 

یحیی حقیقی بخشدار کوهمره‌نودان به بیان اهم مشکلات و خواسته های مردم منطقه کوهمره‌نودان در حوزه های مختلف راهسازی.آبرسانی.کشاورزی.مخابرات.برق رسانی.گازرسانی و منابع طبیعی پرداخت.

اعتبار تغذیه مصنوعی پاپون.تسریع در آبرسانی به مجموعه دوسیران . کنده ای. رفع مشکل ۴g شهر نودان و روستاها.آنتن دهی موبایل در دشت برم و ابوالحیات.گازرسانی دوسیران کنده ای.راه روستایی کلانی عبدویی.روکش آسفالت جاده چکک.اعطای تسهیلات به کشاورزان.مدیریت آب طرح سلمان به نحوی که مشکلات آبرسانی به روستاهای انتهای خط مانند پاپون گرگدان و موردک رفع شود. تسریع پیمانکار در اجرای گازرسانی به روستاهای بورنجان دشت برم و تقویت و افزایش امکانات منابع طبیعی بخش کوهمره نودان از اهم مواردی بود که توسط بخشدار کوهمره نودان مورد تاکید قرار گرفته شد .

 

هاشمی بخشدار کنارتخته با بیان اینکه جاده کمارج به کنارتخته از ترانزیتی ترین محورهای کشور است افزود: با وجود اینکه در سال ۹۳ در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شد که این جاده عریض شود اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته و این محور به قتلگاه هموطنان و همشهری هایمان تبدیل شده است .

در این جلسه پس از بحث و گفتگو در خصوص مسائل مطرح شده  توسط حاضرین در جلسه تمامی موارد خواسته شده توسط بخشداران شهرستان مورد رسیدگی و پاسخگویی توسط مدیران استانی قرار گرفته شد و در پایان مهندس لقمانی که مدیریت جلسه را بر عهده داشت به جمع بندی موارد و ضرورت رفع مشکلات و حمایت از مناطق روستایی و محروم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا