کازرون

تلاش های فرماندار ویژه شهرستان کازرون برای عبور خط ریلی فارس _ خوزستان از شهرستان کازرون

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، در جلسه که داریوش دهقان با زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس، ربانی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان راه آهن داشت،در خصوص احداث راه آهن فارس _خوزستان به بحث و گفتگو نشستند.

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در این جلسه ضمن استقبال از خط ریلی گفت :با استفاده از ظرفیت دکتر عباسی دوانی نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار که ریس کمسیون انرژی می باشد و اینکه این امر مهم مطالبه مردمی بوده و میتوان تاثیر قابل توجهی در توسعه استان و شهرستان در بحث های گردشگری، ترانزیت و رشد حجم تجارت در شهرستان و تحولی در اشتغال و تولید و انتفاع مردم از بعد رفاهی و اقتصادی داشته باشد و همچنین اعلام آمادگی خود را برای برطرف کردن تمامی موانع بر سر راه در شهرستان کازرون اعلام کرد.

در این جلسه مقرر گردید ستاد پیگیری احداث راه آهن فارس _خوزستان که حوزه گازی را به نفتی وصل می کند ،ماهیانه جلسه ای برای پیشرفت کار در راه و شهرسازی استان برگزار گردد و از روند کار گزارشی ارائه شود.

داریوش دهقان اعلام کرد در آینده ای نزدیک برای پیگیری های بیشتر به تهران سفر کرده و با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مورد خط ریلی کازرون صحبت های لازم انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا