کوه‌چنار

رتبه دوم بنیاد مسکن شهرستان کوه‌چنار در جذب تسهیلات کم بهره مسکن روستایی در استان

به گزارش چنارنیوز، علی علیزاده فرماندار شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه در سطح شهرستان ۲۰۰ فقره وام کم بهره ساخت مسکن در سال ۱۴۰۰ به متقاضیان دارای شرایط به بانک معرفی شده است گفت: مبلغ هر فقره وامی که به متقاضیان دارای شرایط داده شده صد میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در بازنگری طرح هادی روستاها چهار روستا بازنگری داشتیم گفت: دو روستا نقشه برداری آن انجام و دو روستا در حال تهیه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است.

علیزاده گفت: در سال آینده با توجه به اعتبارات پنج روستای دیگر برای بازنگری طرح هادی روستایی اقدام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوه‌چنار ادامه داد: در چهار روستا اجرای عملیات بهسازی با مبلغ ۲ میلیارد تومان داشتیم.

وی بیان کرد: در حوزه اسناد صادره روستایی و شهری حدود ۲۰۰ پرونده تکمیل و به اداره ثبت ارجاع داده شده و از این تعداد حدود ۱۴۱ فقره سند صادره گردیده است.

علیزاده با بیان اینکه اقدام نهضت ملی مسکن در شهرستان کوهچنار در بحث تامین زمین که برعهده راه و شهرسازی است پیشنهادهایی داده شده و پس از تایید در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت گفت: از افراد ثبت‌نام کننده حدود ۶۰ پرونده مراجعه و پرونده این افراد در حال تکمیل شدن است.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار گفت: این شهرستان در جذب اعتبار نسبت به جمعیت و سهمیه اختصاصی جذب تسهیلات کم‌بهره مسکن روستایی رتبه دوم استان را داریم.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت در ساخت و ساز واحدهای مسکونی گفت: واحدهای مسکونی باکیفیت رضایتمندی مردم را به همراه دارد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان دستگاه فنی تخصصی در حوزه مسکن تاکنون با اجرای پروژه‌های مقاوم و باکیفیت مسکونی و رعایت اصول فنی، در این زمینه تلاش‌های موفقی داشته است.

بیشتر بخوانید: نمایندگان طرح شفافیت آرا را امضا و تصویب کنند۵ مصدوم و یک فوتی در پی ۲ حادثه تصادف در کازرون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا