کروناکوه‌چنار

بیش از ۷ کشته در دو هفته / واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها راه مقابله

به گزارش چنارنیوز، اکنون که سویه جدید کرونا با عنوان دلتا اسلحه جدید این بیماری منحوس و مرموز شده است کماکان توصیه و تاکید مسوولان و کارشناسان بهداشت و درمان کشور بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن واکسن است.  

در دوهفته اخیر شوربختانه هفت نفر در شهرستان کوه‌چنار بر اثر بیماری کرونا جان باختند که نسبت به جمعیت شهرستان، آمار بالایی است و از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا تا به امروز نیز بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر به این بیماری گرفتار شده‌اند.

حال که کرونا با اسلحه نسل جدید تکثیریافته خود می تازد مردم نیز باید از سپر مناسبی برای دفاع از خود بهره مند شوند که زدن واکسن، ماسک و فاصله اجتماعی موثرترین ابزار برای غلبه بر کووید ۱۹ است.  

باتوجه به ورود به موج پنجم اپیدمی کرونا بسیار ضروری است افرادی که سهمیه واکسن آنها اعلام شده و تاکنون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند هرچه سریع تر برای تزریق واکسن مراجعه کنند

با افزایش مراسم های ترحیم فوتی های کرونا در سطح شهرستان خطر شیوع و افزایش سرعت اوج گیری کرونا متصور است و کارشناسان این عرصه بر توجه به این موضوع اصرار دارند که باید مراقبت بیشتری از طرف مردم انجام شود.

بیشتر بخوانید: آیا دوز اول واکسن کرونا ایمنی کافی رو ایجاد می‌کنه؟ / چرا تزریق دوز دوم لازمه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا