چند رسانه ایسیاسیکوه‌چنارگالری

با سعه صدر، از نقد سازنده و منصفانه خبرنگاران استقبال می کنیم

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، علی علیزاده در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان کوه‌چنار که در فرمانداری و با حضور معاون فرمانداری و بخشدار مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در طول سال اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی خدمات دولت و نظام و بیان مشکلات مردم را انجام می‌دهند و این تجلیل در واقع ارج نهادن به خدمات ارزشمند این قشر زحمتکش است.

وی افزود: رسانه‌ها باید واقعیات جامعه را به مردم انعکاس دهند و رسالت خبرنگاران بیان حقایق و رعایت اخلاق رسانه‌ای است.

فرماندار کوه‌چنار ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق مطالبه، نقد منصفانه مسئولین است و با سعه صدر، از نقد سازنده و منصفانه خبرنگاران برای پیشبرد فعالیت ها، رفع مشکلات و نیازهای شهرستان استقبال می کنیم.

علیزاده گفت: هرچه خبرنگاران فعالتر عمل کنند ، مطالبه گری و اطلاع رسانی بهنگام خود، نیازهای جامعه را رصد و منتشر کنند به در راستای پیشرفت و توسعه منطقه گام برداشته اند.

نماینده عالی دولت در کوه‌چنار با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت، ضرورت تامین و تکمیل زیرساخت‌های این شهرستان است تا بتوانیم به سمت توسعه و پیشرفت گام برداریم، گفت: در این راستا باید از ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان پیگیری‌های تحقق خواسته‌های به حق مردم از منابع استانی و ملی را به عمل آوریم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم و شهرستان نوپای کوه‌چنار را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

فرماندار کوه‌چنار تأکید کرد: استفاده از ظرفیت خیّرین می‌تواند در تحقق اهداف توسعه شهرستان در بازه زمانی مناسب، موثر واقع شود.

در این آیین خبرنگاران به بیان دیدگاه‌های خود و همچنین بیان مشکلات پرداختند و در پایان به رسم یادبود لوح سپاسی از طرف فرماندار به آنها اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا