کازرون

مرحله نخست بیمارستان امام علی (ع) کازرون پس از ۱۳ سال راه اندازی شد

به گزارش چنارنیوز، سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم افتتاح بیمارستان امام علی (ع) کازرون گفت: این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مردم شهرستان راه اندازی شده است و می‌تواند علاوه بر مردم کازرون، به شهرستان‌های مجاور نیز ارائه خدمت داشته باشد.

وی افزود: مرحله نخست راه اندازی این مرکز آموزشی درمانی شامل بخش اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل، بخش جراحی و ICU بیمارستان است.

افتتاح بیمارستان امام علی کازرون

حسینی با بیان اینکه اینکه بیمارستان حضرت امام علی (ع) کازرون با ۹۶ تخت مصوب و ۱۲۰ تخت فعال به بهره برداری رسید گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز حدود ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان هزینه کرده است.

وی بیان کرد: از مجموع ۲۲۱ نفر کادر درمانی پیش بینی شده برای خدمت رسانی در این مرکز آموزشی درمانی، ۸۶ و نیم درصد بومی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان ضرورت بازنگری در مفاد تفاهم نامه مشترک میان وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، به ویژه در زمینه‌های آموزشی گفت: اولویت مهم مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کنار تریبت علمی دانشجویان، تقویت زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی در آینده سازان جامعه است.

بیمارستان حضرت امام علی (ع) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۱۱ هکتاردر بخش جنوبی این دانشگاه کلنگ زنی شد و فضای فیزیکی آن با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و در دو طبقه در سال ۱۳۹۶ به پایان رسید.

مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام علی (ع) در تفاهم نامه‌ای بین رییس دانشگاه آزاد اسلامی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدت ۱۰ سال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز واگذار شده تا به امر درمان مردم شهرستان کازرون بپردازد.

بیشتر بخوانید: دشت ارژن-ابوالحیات، بزرگراهی که افتتاح آن نوید کاهش حوادث را می‌دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا