آموزش و پرورشسیاسی

نواختن زنگ استکبارستیزی در کوه‌چنار

در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله سیزده آبان امروز چهارشنبه راس ساعت ۸ونیم صبح همزمان با مدارس سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی در سالن مدرسه شهید رحمان میرزایی با حضور امام جمعه و نماینده ی محترم ولی فقیه در شهرستان کوهچنار حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهیم و مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و دانش آموزان مدارس فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام خمینی رحمت الله علیه و شهید سردار سیاهمرد نواخته شد. پس از نواختن زنگ استکبار ستیزی در سالن شهید رحمان میرزایی یادواره شهدای دانش آموز شهرستان کوهچنار با حضور خانواده های معظم ومعزز این شهدا و مسئولین محترم شهرستان ودانش آموزان برگزار گردید.

در این مراسم امام جمعه محترم شهرستان کوه چنار حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهیم یوم الله سیزده آبان را یک واقعه تاریخی بزرگ در روز شمار انقلاب توصیف کردند که وقایع بزرگی را در دل خودش جای داده است. ایشان در ادامه بیان نمودند که ۱۳ آبان یادآور روزهای تلخ تبعید امام خمینی توسط رژیم منحوس پهلوی در سال ۴۳ به ترکیه است.۱۳ آبان ۵۷ یاد آور خاطره تلخ شهادت جمع کثیری از دانش آموزان هم وطن ما به دست رژیم سفاک پهلوی است و۱۳ آبان سال ۵۸ خاطره ی شیرین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ است.

امام جمعه کوه چنار یاد وخاطره شهدای دانش آموز ۱۳ آبان ۵۷ و۳۶ هزار دانش آموز شهید و دانش آموزان شهید شهرستان کوهچنار را گرامی داشتند.

در ادامه امام جمعه بیان کردند که برخلاف نظر و عقیده ی بعضی ها میل به شهادت طلبی در میان دانش آموزان و جوانان ما هنوز زنده است و راه شهادت بسته نیست. حرکت شهید علی لندی از دانش آموزان امروزی ما موید این نکته هست و دانش آموزان ما همیشه آماده ایثارگری وجانفشانی در راه مملکت ومردم خودشان هستند.ایشان در ادامه دانش آموزان را به سه مقوله تهذیب، تحصیل و ورزش توصیه کردند وتاکید کردند همواره در این سه زمینه تلاش کنید که رمز پیروزی و سعادت شما و جامعه طبق فرمایشات امام خامنه ای در این سه مقوله است.

همچنین در این جلسه مدیریت آموزش وپرورش کوه چنار به مسئولین و حضار در جلسه خیرمقدم گفته و یاد وخاطره شهدای دانش آموز و یوم الله سیزده آبان را گرامی داشت. وی اذعان داشت دانش آموزان سرمایه های این مملکت و آینده سازانی هستند که باید سرنوشت این مملکت را رقم بزنند.

امین غلامی همچنین از مسئولین استانی جهت بازدید ازپروژه های نیمه تمام و در دست اقدام دعوت نمود و گفت قول های خوبی برای تکمیل و اتمام این پروژه ها گرفته شده است.

در ادامه مراسم سرهنگ کریمی جانشین ناحیه سپاه شهرستان کوهچنار نیز یاد وخاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشت واستکبار ستیزی را به عنوان پیام اصلی شهدا مورد تاکید قرار داد.

دراین یادواره که به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کوه چنار و حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان کوه‌چنار برگزار شده بود برنامه های متنوعی همچون سرود دانش آموزی، تئاتر و بیانیه تشکل های دانش آموزی در مورد سیزده آبان اجرا گردید.

درپایان از خانواده های معظم و معزز شهدای دانش آموز شهرستان کوهچنار و برگزیدگان مسابقه دانش آموزی ۱۳ آبان ومدیران و همکاران فرهنگی فعال در اجرای برنامه های پرورشی با لوح تقدیر و هدایا تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: استاندارفارس: زیرساخت‌های فیزیکی ۷ شهرستان تازه تاسیس فارس تامین شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا