اجتماعیاخبار ایرانسیاسی

آبشار مارگون تا اطلاع ثانوی تعطیل شد/آیا پای یک زن درمیان است

صبح امروز چندکانال تلگرامی دراستان فارس از تعطیلی آبشار مارگون به دلیل سوء مدیریت در بخش های مختلف وبا اشاره به انتشار کلیپی از رقص شادی دراین منطقه گردشگری خبر دادند.دراین پیام تلگرامی آمده بود: ستاد احیا امر به معروف سپیدان

به گزارش چنارنیوز ؛ صبح امروز چندکانال تلگرامی دراستان فارس از تعطیلی آبشار مارگون به دلیل سوء مدیریت در بخش های مختلف وبا اشاره به انتشار کلیپی از رقص شادی دراین منطقه گردشگری خبر دادند.

دراین پیام تلگرامی آمده بود: ستاد احیا امر به معروف سپیدان: آبشارمارگون به دلیل سوء مدیریت در بخشهای مختلف(انتشار کلیپ رقص و شادی گردشگران) تا اطلاع ثانوی به روی گردشگران تعطیل و ورودی آن مسدود می باشد.(پایان نقل و قول).

راک نیوز مدعی شده یک منبع آگاه در شهرستان سپیدان به خبرنگارش گفته: تعطیلی آبشار مارگون ارتباطی با کلیپ منتشرشده ندارد. وی برطرف نمودن ضعف های زیرساختی دراین منطقه گردشگری ،توسعه راه ارتباطی آمدورفت ورفع معابرموجود دراین مسیر را ازجمله دلایل بستن موقت آبشار مارگون برشمرد. این منبع آگاه از برگزاری نشستی باحضوربرخی مقامات شهرستانی به منظور تقسیم بندی وظایف و سروسامان دادن به شرایط این آبشار خبرداد.
طی روزهای گذشته کلیپی از رقص شادی درتعدادی ازگردشگران غیربومی درکنار آبشار مارگون در فضای مجازی منتشرشده بود که در آن بصورت مختلط درحال رقص و شادی بودند.
بهرحال باید منتظر ماند و دید آیا توسعه و رفع موانع دلیل تعطیلی موقت بوده یا باز هم پای یک زن درمیان است.
منبع: راک‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا