بخشداریکسب و کار

بخشدار مرکزی از راه اندازی مشاغل خانگی با درآمد مناسب خبر داد

به گزارش چنارنیوز، زارعی بخشدار مرکزی کوه‌چنار در نشست با خانم ابراهیمی مدیرعامل تعاونی تولیدی نوآوران پدیده بیشاپور در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای شهروندان، روستاییان و عشایر خصوصا بانوان از برنامه برای ایجاد زمینه راه اندازی مشاغل خانگی با درآمد مناسب به منظور کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه برای بانوان کارگر که در وضعیت دشواری جهت کارگری به شهرستان های همجوار عزیمت می کنند خبر داد.

علی زارعی بخشدار مرکزی

زارعی گفت : مقرر گردید تعاونی ذکر شده با همکاری مهندس رستمی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی کوه چنار ضمن عضو گیری نسبت به خرید تضمینی نخ های تولیدی با قیمت مناسب و مطابق با قرارداد اقدام نمایند و جهت تهیه دستگاه نخ ریسی برای متقاضیان با قیمت و کیفیت مناسب و مرغوب همکاری نمایند.

زارعی اظهار داشت با همکاری و پیگیری مهندس علیزاده فرماندار محترم شهرستان کوه چنار در صدد هستیم که تسهیلات کم بهره برای افرادی که هزینه تامین دستگاه نخ ریسی را ندارند فراهم گردد.

علی زارعی بخشدار مرکزی

متقاضیان می توانند از روز شنبه۲ اسفند به دفتر شرکت تعاونی بخش مرکزی واقع در قائمیه، ساختمان فرهنگ و ارشاد(بخشداری قدیم)به خانم اژدری نماینده شرکت نوآوران بیشاپور و مهندس رستمی مدیرعامل تعاونی دهیاران مراجعه نمایند.

به گفته خانم ابراهیمی مدیرعامل تعاونی نوآوران بیشاپور محدودیت سنی برای این شغل وجود ندارد اما بیمه بازنشستگی شامل افراد بالای ۱۸ سال سن می شود و دولت هم درصد زیادی از حق بیمه این فعالیت را پرداخت می کند.

علی زارعی بخشدار مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا