اخبار ویژهعمران و اشتغالکوه‌چنارگالری

از توصیه‌های امام جمعه، فرماندار و مدیر کل تا معارفه شهردار قائمیه

به گزارش چنارنیوز، امام جمعه کوه‌چنار در آیین تکریم و معارفه شهردار قائمیه که در آموزش و پرورش با حضور فرماندار، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، معاون فرمانداری و پسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد با اشاره به نوپا بودن شهرستان کوه‌چنار اظهارداشت: این شهر نیاز به کمک و کار جدی دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار باید تیم فکری قوی تشکیل دهد افزود: شهردار موفق در واقع دارای تیم موفق است.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این آیین با تبریک به شهردار اطهار داشت: شهرداری یک نهاد مهم در اداره امور شهر است که موفقیت شهردار در تعاملات اجتماعی است.

علی علیزاده خواستار تشکیل کارگروه مشورتی توسط شهردار شد و تاکید کرد: برنامه محور بودن شهرداری موفقیت این مجموعه را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: انتظار داریم شهردار با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود همچنین استفاده از توان افراد مجرب و شایسته و جذب سرمایه گذار، توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح شهر و تعامل و همکاری با مدیران شهرستان را در دستور کار خود قرار دهد.

طهماسبی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در این گفت: پذیرفتن مسیولیت در این شرایط یک مجهادت است.

وی با اشاره به فرموده مولای متقیلان که گفتند فرصت مثل ابر است اطهارداشت: از این فرصت مسیولیت باید نهایت استفاده را باید کرد.

طهماسبی خواستار تامین امنیت روانی توسط شهرداری شد و تصریح کرد: شفافیت در عملکرد یکی از کارهای شهرداری است که سطح اعتماد و رضایت‌مندی را بالا می برد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری فارس با تاکید بر شناسایی گلوگاههای فساد و از بین ببرد آن افزود: فرایندهای پیچیده شهرداری را در ارایه خدمات وجود دارد که بازمهندسی شود و با تسهیل ارائه خدمات از تولید فساد جلوگیری شود.

این مقام مسئول یکی از رسالت های مدیران را امیدوار کردن مردم به آینده دانست و گفت: مدیران شهری با خدمات حداقلی و با شفافیت به مردم می‌توانند این کار را انجام دهند.

طهماسبی تاکید کرد: امروز باید در بین مردم باشیم و کارها و مشکلات مردم را در محل پیگیری کنیم نه در پشت میز باشیم.

مدیر کل امور شهری و شوراها از اعضای شورای ششم شهر قائمیه خواست با مصوبات مناسب برای حل مشکلات راهگشا باشد و دست شهردار را باز بگذارید و نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشد.

نوذری شهردار کازرون در این آیین با بیان اینکه حاجی زاده دارای سه ویژگی است گفت: ایشان نسبت به کارشون کارشناس و کار بلد هستند و همچنین اهل منطقه و بومی منطقه هستند و مسائل و مشکلات این منطقه را آشنایی کامل دارند و سومین ویژگی شهردار این است که اهل تعامل هستند.

در این آیین علی منصوری به تشریح عملکرد شهرداری پرداخت و راه علی طاهری از اعضای شورای شهر قائمیه نیز به تشریح انتخاب شهردار پرداخت و بر تامل و همکاری برای حل مشکلات تاکید کرد.

در پایان از زحمات علی منصوری سرپرست شهرداری تقدیر و حکم علی حاجی زاده شهردار قایمیه نیز به وی داده شد.

لازم به ذکر است قبل از آیین معارفه امام جمعه، فرماندار، شهردار و مسئولان و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.


عکاس:حسین کیانیان، علیرضا فرهمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا