امام جمعهجهاد کشاورزی

لزوم توجه ویژه مسؤولین به حوزه کشاورزی و دامپروری کوه‌چنار

امام جمعه کوه‌چنار با تاکید بر اینکه امروزه نیاز است در کنار مدیران، مردم هم به میدان بیایند، نقش سرمایه گزاری و همچنین تبدیل وضعیت معیشت مردم از سنتی به صنعتی در جهت توسعه و عمران را از نکات مهم در اقتصاد شهرستان برشمرد.


به گزارش روابط‌ عمومی ستاد نمازجمعه شهرستان کوه‌چنار، حجت‌الاسلام و المسلمین شهیم در خطبه های نماز جمعه امروز، با اشاره به ادای حق جامعیت دین اظهار داشت: در تمدن نوین اسلامی و با تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) چند نکته حائز اهمیت است، اول پیوست عدالت در همه‌ برنامه هاست، دوم عادلانه برخورد کردن در تمامی امور و همچنین اخلاق سومین نکته اساسی در جامعه می‌باشد. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان چند وقت اخیر خود از سه رکن اصلی صبر، عدالت و اخلاق در جامعه سخن گفتند و بیان داشتند، باید در مقابله با تبعیض و بی عدالتی ایستاد و مبارزه نمود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم، قانون گرایی، پاسخگویی، شفافیت، طهارت در کنار پرهیز از اشرافی گری را از برنامه های هر مدیر بیان کرد و گفت: از نگاه مقام معظم رهبری پیوست عدالت باید با دو شاخصه همراه باشد که اول کاهش فاصله طبقاتی و شکاف بین فقیر و غنی و دوم رفع تبعیض در تمامی امور جامعه است.

امام جمعه کوه‌چنار در ادامه خطبه ها با درخواست از مسئولین و دولت در خصوص حمایت از شهرستان نوپای کوه چنار بیان داشت: امروزه نیاز است در کنار مدیران، مردم هم به میدان بیایند، نقش سرمایه گزاری و همچنین تبدیل وضعیت معیشت مردم از سنتی به صنعتی در جهت توسعه و عمران از نکات مهم در اقتصاد شهرستان است. 

وی تصریح کرد: مسئولین شهرستان ما به این نکته توجه کنند که باید به حوزه کشاورزی و دامپروری نگاه جدی بشود و در جهت سهولت در روند اخذ تسهیلات به این اقشار، یک‌ کوه را جلوی پای آنها قرار ندهند و نگاه عمیق به این نکات نیاز است تا مردم عدالت را در میدان ببینند.

خطیب جمعه کوه‌چنار با تعبیر سنگ محک ایران به منظور محک زدن غرب به موضوع مذاکرات بروکسل اشاره نمود و افزود: دولت سیزدهم تصمیم گرفته است رویکردش در گفت‌وگو با غرب را قاطع تر و سخت تر پیش بگیرد و با اقدام برابر اقدام و اجرای متوازن کار درصدد بازبینی متن مذاکرات است و همچنین انتخاب صحیح شهر بروکسل به دلایل تغییر رویکرد جمهوری اسلامی، نگاه تهاجمی در مقابله با اروپا و امریکا و همچنین با توجه به نیازمندی غرب به کنترل و نظارت بر برنامه هسته ای، منافع ایران نیز لحاظ گرد.


بیشتر بخوانید: نتیجه ایستادگی و اقتدار در برابر نظام سلطه از بین رفتن ضعف‌های موجود است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا