اخبار ایراناخبار ویژهبخش هاکازرون

سرمایه گذاری بومی برای میدان میوه و تربار چنارشاهیجان

بخشدار چنارشاهیجان: سرمایه گذاری برای میدان میوه و تربار چنارشاهیجان / آمریکا به دنبال تنش با ایران

در آیین استقلال کمیته امداد امام خمینی قائمیه اسکند معصومی بخشدار چنارشاهیجان با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: حضور این تعداد از مقامات خارجی نشان می‌دهد که دنیا پیام تعامل گفت و گو و صلح طلبی  ایران را به خوبی دریافت کرده است.

وی افزود: جهان به دنبال توسعه روابط با ایران و استفاده از پتانسیل‌های داخلی و منطقه ای و جهانی ایران است و این نشان می دهد که جامعه جهانی از انتخابات ایران و استمرار سیاست ها و خط و مشی های آن در سیاست خارجی استفاده می کنند و همان‌گونه که ایران دنبال تعامل با جهان است متقابلا جهان نیز خواهان تعامل با ایران هستند.

معصومی با اشاره به حضور گسترده مقامات خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اظهار داشت: حمایت جهان از برجام و تمایل منش آنها به تعامل و مذاکره و صلح طلبی بجای سیاست تحریم تقابل و جنگ و تحریم است.

بخشدار چنارشاهیجان با بیان اینکه در شرایطی که دولت آمریکا با نقض مکرر برجام به دنبال ایجاد تنش با دولت ایران است اظهار داشت: حضور جمع کثیری از مهمان های خارجی به ویژه مقامات ۵+۱ مقبول و مسئول نظارت بر اجرای توافق هسته ای بیانگر شکست آمریکا در منزوی ساختن ایران و بیانگر عزم آنها درحفظ توافق هسته ای است.

وی تاکید کرد: مشارکت در این تعداد از مقامات بلندپایه خارجی مراسم تحلیف را به یک نشست بزرگ با محوریت ایران تبدیل کرد.

بخشدار چنارشاهیجان
بخشدار چنارشاهیجان

معصومی با اشاره به خدمات دولت در بخش چنارشاهیجان در حوزه گاز رسانی، راه سازی و خدمات گفت: ناحیه صنعتی با پیگیری‌هایی که انجام شد مشکلات  آن حل شده و در حال واگذاری به سرمایه گذاران است که می تواند مشکل بیکاری جوانان را تا حدودی حل کند.

 وی همچنین با اشاره به اولویت دادن به سرمایه گزار بومی و  ظرفیت بخش چنارشاهیجان در زمینه کشاورزی گفت: میدان میوه تره بار یکی از ظرفیت‌های مهم این بخش است که استارت زده شده است.

بخشدار چنارشاهیجان با اشاره به بیمارستان در حال ساخت قائمیه گفت: امیدواریم در هفته دولت شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا