اجتماعیاخبار ویژهدیگرسیاسیکازرون

گفتگو چنارنیوز با غلامرضا دهقان ناصرآبادی کاندید یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی

به گزارش چنارنیوز، غلام‌رضا دهقان ناصرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار چنارنیوز، با بیان بیوگرافی خود گفت: متولد سال ۱۳۴۸از بخش مرکزی شهرستان کازرون وفارغ‌التحصیل رشته حقوق قضایی و قاضی دادگستری و نماینده مردم در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی که فعلا به عنوان بازرس قضایی سازمان بازرسی کل کشور در حال خدمت هستم.

وی با بیان اینکه امروز مردم در شرایطی قرار دارند که باید برای غلبه بر مشکلات، همه وارد شوند گفت: با حرف و شعار نمی‌توان کاری کرد بلکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در متن مردم باشند و با درد مردم آشنا باشند تا بتوانند در حل مشکلات جامعه موثر باشند.

این کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به هدف خود برای شرکت در انتخابات اشاره کرد وگفت: باتوجه به اینکه براساس قانون اساسی وظیفه مجلس شورای اسلامی تصویب قانون ونظارت بر اجرای قانون است، و باتوجه به تخصصی که در رشته تحصیلی خود و همچنین تجربه یک دوره نمایندگی، احساس میکنم بتوانم دراین کار موفق باشم.

دهقان ناصرآبادی تاکیدکرد: باتوجه به وضعیتی که بر شهرستان حاکم شده است،مردم شریف مراجعاتی به من داشتند واصرار برحضور من درانتخابات داشتند؛ من نیز براساس فرمایشات مقام‌معظم رهبری که حضور درانتخابات را یک تکلیف شرعی دانستند، من نیزوظیفه خود دانستم که دراین شرایط وارد صحنه انتخابات شوم.

این نامزد دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ها واهداف خود برای این دوشهرستان گفت: آنچه که امروز برای این دوشهرستان بایددر اولویت قرارگیرد،باتوجه به اتفاقاتی که درسال های اخیر اتفاق افتاده، ایجاد وحدت وانسجام بین مردم شریف این دوشهرستان است که انشاالله با ایجاد وحدت وانسجام بتوانیم به یک آرامش کامل برسیم وبعدازآن بتوانیم باهم وظایف قانونی خودرا انجام دهیم.

غلام‌رضا دهقان ناصرآبادی با اشاره به رد صلاحیت شدن در دوره های قبل، تاکیدکرد: امروز باتوجه به رفع ابهاماتی که صورت گرفته، امیدوارم که توانسته باشم اعتماد شورای نگهبان را جلب کرده باشم وبتوانم باتوکل به خدا وارد این عرصه شوم.

وی از مردم شریف شهرستان کازرون وکوهچنار خواست تا بیش ازپیش با حفظ وحدت، انسجام، آرامش وامنیت در منطقه، مانند سابق درکنارهم وباروحیه، وحدت وبرادری مسیررشد وتوسعه شهرستان را درپیش گیرند و افزود: مردم باحضور یک‌پارچه وهماهنگ درپای صندوق های رای موجب یاس وناامیدی دشمنان داخلی وخارجی می‌شوند.

غلامرضا دهقان ناصرآبادی در یازدهم آذر نام خودرا برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کازرون وکوه چنار اعلام کرد.

چنارنیوز: نشر این مصاحبه ها دال بر جانبداری نبوده بلکه باتوجه به نزدیک شدن زمان انتخابات و در راستای وظیفه رسانه ای بر آن شدیم با کاندیداهای مجلس مصاحبه و دیدگاه و رویکرد آنها را به مخاطبان ارایه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا