فرمانداری

مجموعه دهیاری ها فراجناحی باشند و مردم امروز از ما کار می‌خواهند

علی علیزاده فرماندار شهرستان کوه‌چنار در جلسه اهدا احکام تعدادی از دهیاران بخش مرکزی که در سالن ارشاد با حضور امام جمعه، معاون فرمانداری‌، بخشدار، مسئول فنی، شوراها و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما این است که به دنبال مطالبات مردم باشیم و در بررسی و انعکاس مشکلات اصل انصاف را هم به خرج بدهیم اظهارداشت: در شرایط فعلی در کنار و بین مردم باشیم.

وی تسلط دهیاران بر قوانین و مقررات مربوط به دهیاریها و مدیریت روستایی و نیز مسئولیت پذیری، مطالبه گری، قانونمداری و پیگیری جهادی را از مهمترین وظایف دهیاران ذکر کرد.

امام جمعه کوه‌چنار در این نشست نیز با اشاره به اهمیت وظیفه شوراها و دهیاران گفت: امروز کسی مسیولیت می پذیرد باید بداند عرصه، عرصه کار است و با تلاش راهی برای خدمت به مردم پیدا کند.

حجت‌الاسلام شهیم با تاکید بر اینکه توقع ما این است مجموعه دهیاری ها فراجناحی باشند افزود: مردم امروز از ما کار می‌خواهند چرا که اصل مهم خدمت کردن به مردم است.

وی ادامه داد: مسیر را خوب انتخاب کنید و با همکاری بخشدار فرماندار و مسئولان ما هم کمک می کنیم و به هم کمک کنیم که مشکلات حل شود.

در پایان احکام تعدادی از دهیاران بخش مرکزی که توسط زارعی بخشدار مرکزی صادر شده بود تقدیم آنها شد.
.

بیشتر بخوانید: اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در دی ماه سال جاری در شهرستان کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا