عمران و اشتغالکسب و کارکوه‌چنار

۸۰ درصد از آموزش‌های فنی و حرفه ای در کوه‌چنار به شغل منجر می‌شود

مدیر فنی وحرفه ای شهرستان کوه‌چنار گفت: ۸۰ درصد از آموزش های فنی و حرفه ای که در کارگاه های آموزشی شهرستان انجام می گیرد به شغل منجر می شود.


حمزه قربانی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری چنارنیوز با اشاره به اینکه ۵۷درصد از مهارت های فنی و حرفه ای در کشور منجر به شغل می شود افزود: ۸۰درصد از آموزش های مهارتی در محیط های کار واقعی در شهرستان کوه‌چنار منجر به شغل می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کوه‌چنار در استان فارس در سامانه رصد اشتغال رتبه اول را کسب کرده است افزود: یک سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰۰ شهروند خواهر و برادر کوه‌چناری آموزش های فنی و حرفه ای فرا گرفته اند.

مدیر فنی وحرفه ای شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: در این مدت ۱۴ گروه هدف به میزان ۹۷ هزاز نفر ساعت دوره آموزش مهارت های حرفه ای در شهرستان شرکت کرده اند.

وی افزود: همچنین یک سال گذشته تاکنون ۷۲ نفر در محیط های کار واقعی (کارگاه های تولیدی) به میزان ۲۳ هزارنفر ساعت مهارت های حرفه ای آموخته اند.

به گفته قربانی اینک ۱۰ آموزشگاه آزاد و یک مرکز دولتی فنی و حرفه ای کار توانمندسازی جامعه هدف برای فراگیری کسب و کار را در شهرستان کوه‌چنار را به عهده دارند.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا