اخبار ویژهحوادث و انتظامیکوه‌چنار

تجلیل فرمانده نیرو انتظامی کشور از سروان شهباز محمدی(اهل کوه‌چنار) فرمانده انتظامی بخش آبپخش

به گزارش چنارنیوز، در اولین جشنواره تجلیل از کلانتران برگزیده پلیس پیشگیری کشور از جناب سروان شهباز محمدی از فرزندان کوه‌چنار و فرمانده انتظامی بخش آبپخش شهرستان دشتستان تقدیر شد

هدف از برگزاری اولین جشنواره تجلیل از کلانتران برگزیده پلیس پیشگیری شناسایی رؤسا و فرماندهان پرتلاش کوپ در راستای تحقق فرامین فرماندهی معزّز و معظم کل قوا و الگو سازی برای سایر کارکنان بود که این جشنواره به صورت وبینار، با حضور جمعی از فرماندهان ناجا در هفته ناجا برگزار شد.

در بخشی از تقدیر نامه جناب سروان محمدی آمده؛ در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر ارتقای رضایت مندی مردم از رفتار و عملکرد کارکنان کوپ، گام دوم تحول از طریق تشکیل قرارگاه مرکزی تحول کوپ طراحی و اجرا گردیده است. بنا به خدمات ارزشمند شما و همکاران در اجرای برنامه ها، ظرفیت سازی و ارتقای توانمندی در پیشگیری از وقوع جرم و ارائه مطلوب خدمات انتظامی و قضایی به مراجعین به مصداق حدیث شریف رضوی(ع) “من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل” از جناب‌عالی تقدیر و تشکر نموده.

سروان محمدی که اکنون فرمانده انتظامی بخش آبپخش است، جانشین فرماندهی انتظامی بخش سعدآباد و فرمانده پاسگاه گلدشت و چند پست دیگر را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:گزارش تصویری/ تجلیل از رتبه های برتر کنکور گاج شهرستان کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا