بهداشت و درمان

خدمات بهداشت و درمان کوه چنار، زیر ذره بین مسوولان ارشد سلامت فارس

فرماندار شهرستان کوه‌چنار به همراه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهچنار و مرکز خدمات جامع سلامت شهری، روستایی قائمیه بازدید کردند.

بهداشت و درمان کوهچنار

مسئولان در ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهچنار و مرکز خدمات جامع سلامت شهری، روستایی قائمیه حضور یافته و خدمات سلامت در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این بازدیدها که با همراهی فرماندار شهرستان کوه‌چنار و مسوولان شبکه بهداشت و درمان کوه چنار و انجام شد، مهم ترین نیازمندی های این مجموعه در زمینه ارائه خدمت به مردم شهرستان مطرح شده و پیرامون رفع موانع یاد شده و توسعه کمی و کیفی خدمات، تبادل نظر شد.

توسعه فضای فیزیکی مجموعه سلامت شهرستان و نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان، از جمله موارد مطرح شده بود.

بهداشت و درمان کوهچنار

همچنین دکتر شریفی و دکتر هاشمی اصل با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی قائمیه، از نزدیک روند ارائه خدمت به مراجعان را مورد ارزیابی قرار داده و بر ارائه فعالانه خدمت به جمعیت تحت پوشش و گسترش برنامه های مراقبتی در گروه های مختلف جمعیت، تاکید کردند.

افزایش آمادگی برای مقابله با خطر سویه امیکرون و جلب مشارکت عمومی برای گسترش پوشش واکسیناسیون عمومی و به ویژه دریافت دز سوم واکسن در جمعیت هدف، از دیگر تاکیدات مطرح شده در این بازدید بود.

این مرکز خدمات جامع سلامت با حضور سه پزشک خانواده و پنج مراقب سلامت، به بیش از ۳۷ هزار نفر از مردم شهرستان کوه چنار ارائه خدمت می کند.

بیشتر بخوانید: مرگ دلخراش بانو کوهنورد شیرازی در کوه های دشت برم کازرون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا