جهاد کشاورزیکازرونکوه‌چنار

سهمیه سوخت تراکتور های فاقد پلاک در کوه‌چنار و کازرون قطع می‌شود

به گزارش چنارنیوز، با توجه به مصوبه کارگروه پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و مبارزه با قاچاق سوخت استان، از آخر شهریور و اول مهر سال جاری تخصیص و واگذاری سوخت به تراکتورها تنها بر اساس تشکیل پرونده کامل پلاک‌گذاری در دفتر نمایندگی شرکت تعاونی تراکتورداران واقع در شهرستان کازرون صورت خواهد گرفت.

لذا جهت جلوگیری از قطع سوخت و بروز هر گونه مشکل، شایسته است تمامی تراکتورداران کوه‌چنار و کازرون در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و انجام مراحل پلاک گذاری اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: از فصل پاییز سوخت فقط به تراکتور‌های کشاورزی دارای پلاک تحویل داده خواهد شد.

حمید رشیدی تاکید کرد: همه تراکتورهای فاقد پلاک در این شهرستان (کازرون و کوه‌چنار) باید حداکثر تا آخر شهریورماه سال جاری پلاک گذاری شوند در غیر اینصورت سهمیه سوخت آنها قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ به بعد همه تراکتورهای شرکت تراکتورسازی ایران، با پلاک از این شرکت خارج می شوند افزود: در سال گذشته تعداد ۴۰۰ دستگاه تراکتور فاقد پلاک در شهرستان کازرون پلاک گذاری شده است.

این مقام مسئول تصریج کرد: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت بخشی و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

رشیدی با اشاره به اینکه ۶۰۰ دستگاه تراکتور فاقد پلاک در طرج جدید باید پلاک گذاری شوند اظهار کرد: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نماینده تعاونی تراکتورداران فارس و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان کازرون اجرا می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: از کلیه مالکین تراکتورهای فاقد پلاک درخواست می شود در اسرع وقت با مراجعه به نماینده تعاونی تراکتورداران فارس مستقر در محل مدیریت جهادکشاورزی کازرون، نسبت به تشکیل پرونده و انجام امورات اداری مربوطه اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا