فرمانداری

توجه به تولیدات صنایع دستی و حمایت از هنرمندان این حوزه

مسئول تولید معاونت صنایع دستی استان با سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار دیدار کرد، محمود هاشمی در این دیدار که با حضور بخشدار مرکزی و رئیس میراث فرهنگی شهرستان در فرمانداری برگزار شد، بر اهمیت توجه به تولیدات صنایع دستی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی توسط کلیه دستگاه های مسوول تاکید کرد.

توجه به صنایع دستی

هاشمی در ادامه گفت: صنایع دستی یکی از حوزه هایی است که کوه‌چنار در آن خوش درخشیده است و مهمترین عامل آن استعداد جوانان هنرمند کوه‌چناری چه در شهر ها و چه در روستاها است.

مصفا مسئول تولید معاونت صنایع دستی استان ضمن تشکر از همکاری مجموعه فرمانداری با اداره میراث فرهنگی، اظهار داشت: پتانسیل ­های ­گردشگری ­از سرمایه ­های­ منحصر به فرد هر کشور و منطقه به شمار می­رود که شناسایی، طبقه ­بندی و برنامه ­ریزی آن جهت توسعه گردشگری دارای اهمیت بالایی است.

توجه به صنایع دستی

وی بیان کرد : با توجه به پتانسیل های گردشگری شهرستان و برای حمایت از محصولات آن برندسازی صنایع دستی یکی از مهمترین الزامات برای رونق تولیدات این حوزه است.

در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار به همراه مسئول تولید معاونت صنایع دستی استان، رئیس اداره میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان از بازارچه صنایع دستی در حسینه محمد رسول الله محله ساسانی‌آباد بازدید کردند

در این بازدید هنرمندان نیز به بیان دغدغه و مشکلات خود در حوزه صنایع دستی پرداختند.

بیشتر بخوانید: زهره محمدی به عنوان مدیر موسسه هنرهای نمایشی شعبه شهرستان کوه‌چنار انتخاب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا