راهنمای استفاده از سایت و پاسخ به سوالات متداول

در این قسمت سعی شده اطلاعات ساده و کاملی جهت سهولت و استفاده صحیح از سایت و امکانات برای علاقه مندان قرار گیرد. در صورتی که این مطلب را مطالعه کردید و مشکل یا سوال شما برطرف نشده از طریق فرم تماس با ما مطرح کنید تا این راهنما در این قسمت قرار گیرد تا هم مشکل شما برطرف شود و هم سایر کاربران از ان مطلع شوند.

سایت چنار نیوز چگونه سایتی میباشد؟

وبسایت چنار نیوز یک سایت معمولی نیست! در این وب سایت، امکاناتی فراتر از یک سایت خبری و آموزشی پیاده سازی شده است. اینجا مکانی مناسب برای دریافت جدید ترین اخبار ایران و جهان میباشد که سعی کرده است مکانی امن را برای ایجاد ارتباط بین کاربران سایت ایجاد کرده باشد. شما میتوانید در این سایت جدیدترین آموزش ها در زمینه های مختلف را دریافت کنید. همچنین میتوانید با عضویت رایگان در سایت، به نویسندگان سایت بپیوندید و مطالب خود را به صورت مستقیم در سایت با ذکر نام و اطلاعات خود منتشر کنید.

با ما همراه باشید تا با برخی از امکانات شگفت انگیز این وب سایت آشنا شوید 🙂

برای دیدن بهتر سایت از چه مرورگری استفاده کنم؟

وب سایت خبری چنار نیوز به گونه ای طراحی شده است که با کلیه مرورگر ها به خوبی سازگاری دارد. پیشنهاد میکنیم همیشه از آخرین نسخه مرورگر مورد نظر خود استفاده نمایید.

عضویت در سایت چه مزیت هایی دارد؟
شما با عضویت در سایت از آخرین اطلاعات مربوط به ما آگاه می شوید، پیشنهاد های ویژه مخصوص اعضا برای شما ارسال می گردد و جز اولین نفرات هستید که از دورهای جدید، کلاس های آموزشی، دانلود های رایگان و مطالب جدید مطلع خواهید شد، شایان ذکر است که شما هر زمان که بخواهید می توانید عضویت خود در خبرنامه را غیر فعال نمائید.
همچنین با عضویت در سایت کلیه خریدها و سفارشات شما در حساب کاربری تان محفوظ باقی می ماند تا هر زمان که نیاز داشتین دوباره دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید در مورد هر مطلب نظرات خود را مطرح نموده و از بخش دانلود های رایگان نیز فایل های بسیار مفیدی را دریافت نمائید.

 

دکمه بازگشت به بالا