سیاسیگالری

هدایت‌الله رحیمی، مدیرکل تعاون روستایی استان فارس شد؛انتصاب برادر استاندار فارس به عنوان مدیرکل؛ تعارف برادرانه یا …؟

به گزارش چنارنیوز، هدایت‌الله رحیمی جایگزین احد بهجت‌حقیقی شده است.

او پیش‌تر برای سال‌های متمادی در بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی فعالیت داشت و پیش از انتصاب در سمت جدید خود نیز مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بود.

تعاون روستایی، یکی از تشکیلات زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان است.

** انتصاب فامیلی یا بر اساس شایستگی؟

بر پایه این گزارش، هدایت‌الله رحیمی برادر عنایت‌الله رحیمی استاندار جدید فارس است که خود پس از کش و قوس‌های فراوان سکان استان فارس را بر عهده گرفت.

برخی از کاربران فضای مجازی از احتمال دخالت استاندار فارس در انتصاب برادر خود سخن گفته‌اند؛ برخی نیز انتصاب برادر استاندار را تلاشمحمدمهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برای ابقای خود تفسیر کرده‌اند.

اما در همین حال یک منبع موثق در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با رد این گمانه‌زنی‌ها تأکید کرد که از چند ماه پیش و در زمان استانداری اسماعیل تبادار نیز انتصاب هدایت‌ الله رحیمی به این سمت مطرح بود؛ موضوعی که البته از سوی یک مقام مسؤول در استانداری رد شده بود.

یکی از معاونین استاندار فارس نیز اخیراً تصریح کرده که ابلاغ مدیرکل تعاون روستایی پیش از آغاز به کار استاندار جدید فارس صادر شده بود اما به دلیل اداره استانداری با سرپرست امکان صدور حکم وجود نداشت.

به هر حال به اذعان بسیاری از همکاران هدایت‌الله رحیمی در سازمان جهاد کشاورزی، وی گزینه‌ی توانمندی برای اداره‌ی تعاون روستایی استان است و انتصاب او بر مبنای شایستگی وی بوده و نه نسبت فامیلی نزدیک با مقام ارشد فارس.

منبع/ریواس جنوب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا