صنعت معدن و تجارت

بازدید و رصد میدانی از اصناف وتشکیل ۵ پرونده تخلف ومعرفی به تعزیرات

به گزارش چنارنیوز، از واحدهای صنفی خوار بار و لبنیات، بستنی فروشان، ساندویچی و… شهرستان کوه چنار بازدید بعمل آمد.

ابراهیم موسوی سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کوه‌چنار اظهار داشت: طی این بازدید بررسی قیمت و فاکتور های خرید و فروش واحدهای صنفی و بررسی مسائل بهداشتی به هنگام عرضه کالا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از مهمترین محورهای بازرسی امروز بود.

موسوی گفت : پرونده برای ۵ واحد صنفی متخلف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در صورت مشاهده ی تخلف، رعایت نکردن قیمت های مصوب ،گرانفروشی ونادیده گرفتن موارد بهداشتی توسط متصدیان واحدهای صنفی پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی علاوه بر جریمه با آن ها برخورد قانونی می شود.

موسوی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان کوه چنار با جدیت بیشتر پیگیری می شود، افزود: طی گزارشهایی از تخلفات واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از تخلفات، بازرسی ها با برنامه ریزی های انجام گرفته بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی در ادمه بیان داشت:برای مبارزه با گرانفروشی و برخورد با متخلفان ازهیچ اقدامی دریغ نمی شود و با افرادی که دچار تخلف شدند و در خرید وفروش و ارائه خدمات به مردم انصاف را رعایت نکنند برخورد می شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: در صورت بی توجهی واحدهای صنفی به قیمتهای مصوب، ادامه روند گرانفروشی و نادیده گرفتن دستور العمل های بهداشتی،عدم توجه به کیفیت، اصناف متخلف پلمب می شوند.

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت تصریح کرد: نظارتها و بازرسی بصورت مستمر و سرزده ادامه خواهد داشت و در راستای بهبود فرایند خدمت رسانی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کم فروشی، گرانفروشی ، عدم رعایت دستور العملهای ستاد مقابله با کرونا توسط متصدیان واحدهای صنفی و تسریع در رسیدگی به تخلفات به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوه چنار نرسیده به پمپ بنزین روبروی اداره گاز مراجعه و یا با شماره ۰۷۱۴۲۴۱۳۹۹۴ و سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا