کوهمره

آب تا شش ماه نخست سال ۱۴۰۱ به باغستان ابوالحیات می رسد

به گزارش چنارنیوز، راه کوهستانی را به سمت روستای باغستان ابوالحیات، روستایی از توابع بخش کوهمره شهرستان کوه‌چنار طی می‌کنیم، جایی در انتهای راه آسفالته، همانجا که کوچه‌های بکر و خاکی آغاز می شود؛ آنجا با ظاهری که کمتر نشانه‌ای از رفاه دارد اما مملو از صمیمیت است.

مردم روستا با دیدن ماشین‌ها و آدم‌هایی که مشخص است مسئولیتی دارند با لبخند و با گشاده رویی به استقبال می‌آیند و مسئولان را دوره می‌کنند تا بخشی از حرف‌ها و دردهای انباشته شده در سینه‌هایشان را واگو کنند!!

فرماندار کوه‌چنار به همراه معاون فرمانداری، بخشدار کوهمره، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل، رئیس کمیته امداد، آبفا، جهادکشاورزی، امورعشایر و مسئولان در جمع مردم باغستان ابوالحیات حضور یافتند و از نزدیک درجریان دغدغه‌ها و مشکلات آنها قرار گرفتند.

فرماندار کوه‌چنار با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان و همچنین سفر اخیر استاندار به شهرستان گفت: همان طور که مسئولان قول دادند تا شش ماهه اول ۱۴۰۱ به این روستا آب خواهد رسید.

وی افزود: برخی مشکلات از قبیل سهمیه آرد و بهسازی جاده حل شده که در ادامه دو میلیارد تومان اعتبار جهت جاده دسترسی به روستا درنظرگرفتیم که به زودی عملیات آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: لزوم توجه ویژه مسؤولین به حوزه کشاورزی و دامپروری کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا