ناحیه مقاومت سپاه

حوزه علمیه و سپاه کوه‌چنار در کنار هم در جهت فعال‌سازی مساجد/ تاکید بر راه‌اندازی بسیج طلاّب

به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار، به مناسبت خجسته میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، مدیر حوزه علمیه صالحیه شهرستان کوه‌چنار به همراه اساتید و تعدادی از طلّاب این حوزه با فرمانده و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه دیدار و این روز را تبریک گفتند.

حجت الاسلام رضا کشاورزی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار از تلاشها و خدمات فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قدردانی و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های حوزه علمیه در راستای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس و حلقات تربیتی-معرفتی صالحین در مساجد استفاده خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه کوه‌چنار با بیان اینکه با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد در جهت فعال نمودن مساجد و برپایی نماز جماعت تلاش خواهد شد، گفت: حوزه علمیه آماده برپایی جلسات تعاملی و هم فکری بیش از پیش با مجموعه سپاه می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار نیز در این دیدار صمیمی با تبریک اعیاد شعبانیه، به فضائل این ماه اشاره و بیان داشت: حوزه علمیه منشاء تحویل فکری و اعتقادی در جامعه می‌باشد.

سرهنگ پاسدار علی امیری به تشریح شاخصه‌های طلّاب در طراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: توجه به علم، خودسازی، کسب بصیرت و حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب از شاخصه‌های بارز طلّاب انقلابی به شمار می‌رود.

وی نقش‌آفرینی حوزه علمیه در جهاد تبیین را از جمله انتظارت خود نسبت به طلّاب عنوان و تاکید داشت: حوزه علمیه شهرستان می‌تواند در عرصه جهاد تبیین موثر، جریان‌ساز و نقش‌آفرین باشد.

فرمانده سپاه کوه‌چنار تصریح کرد: انتظار می‌رود حوزه علمیه در برنامه‌‌ریزی‌های فرهنگی مانند اعیاد، مناسبت‌های ملی و مذهبی و … با میدان‌‌داری و نقش‌آفرینی جدی‌تر با همراهی مجموعه بسیج، بیش از گذشته موثر باشد.

در این دیدار بر تشکیل تشکّل بسیج طلاب در شهرستان کوه‌چنار تاکید و مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش خانواده در مدرسه شهید اژدری روستای ملاانبار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا