اجتماعیاخبار ویژهچند رسانه ایسیاسیکازرونگالری

از انتخابات تا کرونا; در نشست خبری فرماندار ویژه کازرون

نشست خبری فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای در فرمانداری ویژه کازرون برگزار شد


به گزارش چنارنیوز، فرماندار ویژه شهرستان کازرون با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: انتخابات با دقت و صحت در شهرستان کازرون برگزار گردید.

وی اتحاد و همدلی بین دو شهرستان کازرون و کوه‌چنار را عاملی برای پیشرفت همه جانبه دو شهرستان دانست و گفت: دیدار بزرگان هر دو شهرستان باعث اتحاد و همدلی بیشتر می شود.

داریوش دهقان به بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: حساسیت ایجاد شده در مورد این بیماری گاهی باعث جلوگیری از انتشار این بیماری و گاهی هم باعث نگرانی مردم می‌شود.

وی افزود: در شهرستان کازرون تاکنون موردی از این بیماری مشاهده نشده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون نیز در مورد بیماری کرونا توضیح داد و افزود: با تمهیدات صورت گرفته و انتقال افراد مشکوک به کرونا به بخش ایزوله، جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و آنها همچنان با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند از این بیماری پیشگیری کنند.

وی از شهروندان خواست اخبار و مطالب مرتبط با بیماری کرونا را از مراجع و رسانه‌های رسمی دنبال کنند و تاکید کرد: نتایج آزمایش‌ها از افراد مشکوک به این بیماری در دست بررسی است و هنوز ابتلای این افراد به این بیماری قطعی نیست؛‌ در صورت مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها، موضوع به اطلاع مردم می‌رسد.

نشست خبری با فرماندار ویژه کازرون

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون اظهار داشت: یک دستگاه آمبولانس ویژه با دو متخصص بیماری‌های عفونی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به بیماری کرونا، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

برامکی ادامه داد:‌ انتظار است که شهروندان برای پیشگیری از کرونا، شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع را فراموش نکنند و از دست دادن و روبوسی خودداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا