کازرون

تعامل دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان موجب برکت خواهد شد

به گزارش چنار نیوز در دیدار مسئولین و معتمدین بخش کوهمره نودان باحجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه چنارشاهیجان امام جمعه چنارشاهیجان گفت: تعامل دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان درفضای وحدت بخش و آرام موجود ، زمینه ساز برکات فراوان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری ضمن خیرمقدم وآرزوی قبولی عزاداری های همه عزیزان در دوماه محرم وصفر وتبریک حلول ماه ربیع الاول به مسئولین و معتمدین بخش کوهمره نودان از مردم و مسئولین این بخش برای حضور پرشور در مراسم استقبال از امام جمعه بخش چنارشاهیجان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه بخش چنارشاهیجان با بیان اینکه مرز فعالیت خود را تا پایان مرز کوهمره نودان می دانم تصریح کرد: تعامل دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان در فضای وحدت بخش و آرام موجود ، زمینه ساز برکات فراوان خواهد شد.

امام جمعه بخش چنارشاهیجان بنا به درخواست مردم و مسئولین بخش کوهمره نودان جهت حضور روحانی و استقرار نهاد نماز جمعه و همچنین همکاری و کمک به زیرساخت ها در این بخش، آمادگی خود را جهت همکاری لازم اعلام داشت.

وی درپایان تصریح کرد: ان شاءالله در آینده ای نزدیک با راه اندازی حوزه علمیه در قائمیه مساجد هر دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان رونق خواهد گرفت.

در این دیدار حقیقی بخشدار کوهمره نودان گفت: مردم و مسولین این بخش بسیار ازانتصاب امام جمعه چنارشاهیجان خرسندند و برای باز کردن گره های کور و رفع مشکلات مردم با ایشان همگام هستند.

سیاوشی رئیس شورای شهر نودان نیز با بیان اینکه در اولویت اول ما خواهان استقرار نهاد نماز جمعه در این بخش هستیم افزود: در این زمینه مشکلاتی وجود داشت که مرتفع گردیده که امید است با همکاری و پیگیری شما این مهم تحقق پیدا کند

خیاط شهردار شهر نودان نیز اظهار داشت: با وجود ارتباط نزدیک فرهنگی و قومی که بین دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان وجود داردامیداست با اتحاد و انسجام در راستای پیشرفت دو بخش با محوریت امام جمعه گام های موثری بردایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا